Åhh! Lykke tilNeida så jadda så. Ligger her da med riene mineVis vedlegget 123644
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh! Lykke tilNeida så jadda så. Ligger her da med riene mineVis vedlegget 123644
Ja, det ble en liten. Så ringte det på døra. Og nå må jeg lage tacoHåper du får en liten dupp da![]()
Måtte på hs med vesla i dag, hun har blitt feit altsåGod morgen
Hva skal du idag?
Da ble det to du må pleie i dag da ;-)God morgen..
Her er mannen syk fremdeles, men slipper å kjøre inn frøkna, for hun er også syk.
Eldste sover fremdeles siden vi har glemt å vekke han, og U er blid som ei sol
Hahahaha, ja det hadde vært årets forretning :-DDet hadde blitt så kult dette her"BV pommes frites express " haha
God kveld :-DGod morgen damerHåper dere alle har sovet godt
Hva er planene deres for dagen da?![]()
Leverer over hele landet da?Hahahaha, ja det hadde vært årets forretning :-D
Det var da enda godtOg, ja, jm fant hjertelyden etter litt om og men
Bedre med dem nå.Da ble det to du må pleie i dag da ;-)
Hvordan er det med dem?
Ja nå er hun bedre. Våknet med 38.8 til morran, nede i 37.7 nå ;-)God morgen
Håper snuppa di er over det verste!
Du har jaggu fått opp skravletempo altså*liker*
Eh, kanskje litt i største lagetLeverer over hele landet da?![]()
Det kan vel bli noe travelt jaEh, kanskje litt i største laget![]()
Var et godt valgBedre med dem nå.
Tok med U og stakk til Ikea istedenfor å leke sykesøster, jeg
Da står Panna Cotaen og stivner i kjøleskapet, pomes frisen i frysen for å frysetørre før den skal friteres og kamskjellene står og tiner og skal snart i marinaden.
Gleder meg til barna sover i kveld![]()
Isåfall vanskelig med annen jobb ved siden avDet kan vel bli noe travelt ja![]()
Er du klar for en ny karriere da?Isåfall vanskelig med annen jobb ved siden av![]()
Imponert. Igjen! Den der pommfrien skal jeg prøve meg på en gang altså, tenker på den stadig![]()
Ikke noe galt med noen av måtene.Svaret mitt til Knerten hadde ikke så mye med det du skrev å gjøre, men mer hvordan vi gjøre det.
Ser ikke noe galt i måten dere gjør det på![]()
Ikke så avansert.
Hatt lyst på kamskjell i en uke nå, så da blir det forrett, hvitløk og chili mariverte kamskjell med fløtesaus og asparges.
Biff-snadder med hjemmelaget pomes frits, hjemmelaget bearneis saus og sopp til hovedrett
Panna cotta til dessert
Alle trenger da ikke være mat snobber heller...Ikke noe galt med noen av måtene.
Vår er bare noe mindre av en gastronomisk opplevelse...