Skravletråd NY!!!

Skal hente barn, spise middag og på jobb:p spennende dag!
Du da?

Hva skal du ha til middag da? Om ikke spennende så hørtes den ganske så grei ut da :)

Jeg har skikkelige planer og de er kjempe spennende altså :P jeg skal dusje, spise mat og medisiner, levere noen bøker på biblioteket og så tenkte jeg å handle for helgen når jeg går forbi butikken :P

Var på helsestasjonen på vei hjem ser eg en gutt mellom 30-40 år syklandes med 3 hundar på bånd. Han syklar på sykelstien men 2 av hundarna Håller seg på mitt kjørefelt så eg klarar ikkje køra forbi:eek:. Kjører ett par meter så stannar han å pekar finger till meg. :mad: Va ffff e det som feiler folk. De gjør feil men Lika væl pekar han finger till meg. Hade lust å bara øppna vinduet å si noet till han men hade 2 barn i bilen og eg ville ikkje skremma de. Uff så irriterande

Last edited:
Hva skal du ha til middag da? Om ikke spennende så hørtes den ganske så grei ut da :)

Jeg har skikkelige planer og de er kjempe spennende altså :P jeg skal dusje, spise mat og medisiner, levere noen bøker på biblioteket og så tenkte jeg å handle for helgen når jeg går forbi butikken :P
Ikke bestemt middagen ennå...eldste vil ha kylling...men det spiser ikke de to minste:p
Så siden jeg er hjemme alene med dem etterpå vet jeg ikke om jeg gidder å lage to middager;)
Spennende dag på deg også da:p er formen litt bedre?

Ikke bestemt middagen ennå...eldste vil ha kylling...men det spiser ikke de to minste:p
Så siden jeg er hjemme alene med dem etterpå vet jeg ikke om jeg gidder å lage to middager;)
Spennende dag på deg også da:p er formen litt bedre?

Haha nei da er det ikke enkelt :P

Ja skikkelig spennende dag her :P tja det går litt bedre, men blir spennende å se hvordan det er når jeg har hvert ute å gått litt hehe :P

Back
Topp