Skravletråd NY!!!

Hørtes ikke dumt ut med en sykkeltur da :) jeg kjenner jeg trenger mere energi jeg da :p

Vi har hvert på vitenskapsenteret i dag og ligger nå på sofaen etter å ha spist kinamat :p jeg er jo helt skutt så ser bare frem til vi kan legge oss jeg nå :p

Neida, kos med sykkeltur:)
Jeg er faktisk ganske våken nå...for passet på å hvile når guttungen sov formiddagslur:D
Kinamat er digg:D Kylling karri, oohh yummy!! Vi har hatt fiskekaker i brun saus:P

Neida, kos med sykkeltur:)
Jeg er faktisk ganske våken nå...for passet på å hvile når guttungen sov formiddagslur:D
Kinamat er digg:D Kylling karri, oohh yummy!! Vi har hatt fiskekaker i brun saus:P

Ikke dumt det nei ;) men nå er det alt for seint på dagen til å sove :P
Fiskekaker er godt det og da :)

Slenger meg på jeg også. :) vært en nydelig søndag her, med grilling hos svigermor! :)

Heldig du er som har grillvær. Her har det bøttet ned hele helgen å på fredag våknet vi opp til hvit plen og sludd:/
Idag har vi vært hos tanten til sambo å drukket kaffe, da vi kom hjem laget vi taco og nå er mannen og vesla i badet, mens jeg koser meg med sheriff cally (?) :p

ikke noe som minner om grillvær her heller. Siden vi ikke har gass heller (noen.... ehh, muligens i grvidtåka.... eller gidt med gravidtåka, ingen av oss vet hvem som grillet sist heller...) har glemt å ta av slangen til gassen, som ikke sto stengt heller..... tomt....) er det sånnsett greit.

Vi får lage grillpølser inne, for mannen har lovet ungene det, så da så

Og kjøpe ny gass, men værmeldinga sier det skal bli en våt start på juni

Heldig du er som har grillvær. Her har det bøttet ned hele helgen å på fredag våknet vi opp til hvit plen og sludd:/
Idag har vi vært hos tanten til sambo å drukket kaffe, da vi kom hjem laget vi taco og nå er mannen og vesla i badet, mens jeg koser meg med sheriff cally (?) :p

ENDELIG! Har vært så mye dårlig vær og annen hver dag.. Skulle så gjerne ønske at fin været kom for å bli. Men meldt regn og dritt vær i morgen igjen.. :-(

Hei og hå!
Her er søndagen tipptopp iallefall.
Guttungen er på sykkeltur med pappan sin. Kommer med sykkelhjelmen sin og sier "ykle" og peker ut:D
Jeg fikk lagt litt klær på plass så lenge, var jo omtrent tomt for håndkler på badet:eek:

Ellers ser jeg på vesker på zalando nå, skulle få velge meg en i gave fra mannen. Dog ikke lett, mange fine!:rolleyes::p
Høres ut som om du har en fin kveld:D
Heldig du er som får veske!!

Føler ikke jeg har gjort så mye nyttig idag, sovnet nok en gang til en film. Ellers har jeg laget hummus og saft is, så noe nyttig har jeg vel gjort :D

Jada, han er så skjønn der han kommer gående med den. Tror han er kry over den, er nettop fått ny. Vokst ut av den han hadde. Så nå har han en knallblå med gakkgakk på:D

Veldig farlig!! Funnet en rosa veske jeg liker, men spørsmålet er hvor lenge vil jeg syns den er kul liksom...sommerlig da...hmm...mer nøytral farge er gjerne lurt, vaffal med tanke på prisen...hmm...

Nå skjønner jeg ikke helt, er en liten smule forvirret :confused004
Er det meningen man bare skal har EN veske?

Har du link til den rosa?

Back
Topp