Viktigere å prioritere barna, jaJa Også har lille trengt litt ekstra, så bare ble sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktigere å prioritere barna, jaJa Også har lille trengt litt ekstra, så bare ble sånn
Da må man ta en pause jaJa Også har lille trengt litt ekstra, så bare ble sånn
Masse styrke sendes din veiArg nå kommer ulempen med unger som i utgangspunktet våkner tidlig og enda tidligere når vi stiller klokken (altså i 5 tiden idag). Ikke en gang kommet oss ut dørene til bhg og storebror sutrer og alt er galt. Gi meg styrke. Samt lillebror kommer til å hyle hele bilturen til bhg
Takk søte duHåper du får en fin dag på jobb
God morgenGod morgen alle Hatt litt forumpause Bare vært raskt innom. Er så trøtt om dagen :-O
Skravl i vei alle sammen
Ny mnd ja! Spent på trekning. Huff da trøtt ? Syk frøken herFååår ikke sove jeg, vært våken siden 3
Her i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.
Opp og hopp.
Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
God morgen. Det er litt i tidligste laget . Mannen har alt begynt i ny jobb ja? Her har frøkna desverre blitt sykNovember er igang, alle ungene i senga og yngste er lei.
Å uff daNy mnd ja! Spent på trekning. Huff da trøtt ? Syk frøken her
God morgen håper du får en fin dag på jobbGod morgen jenter
Straks dusj og jobb her!
Takk for det. Slapp og feber . Ahh kjipt . Skal i dag daÅ uff da
God bedring til lille
Vondt i magen i natt så var nok derfor
God bedring til frøkna.God morgen. Det er litt i tidligste laget . Mannen har alt begynt i ny jobb ja? Her har frøkna desverre blitt syk
Feber er kjiptTakk for det. Slapp og feber . Ahh kjipt . Skal i dag da
Tusen takk Lurt, kjekt med fri da. Hjemme i julen eller reiser dere noen plass ?God bedring til frøkna.
Offisielt begynner mannen i dag, men han jobbet i går også. (det tar han da som en fridag i jula)
Fort i svingene. Intervju mandag sist uke og nå altså igang
Hva kontroll er det? Lykke til hva møbler?Feber er kjipt
Hente kb
Kjøre til drammen for han skal på kontroll
Så larvik etterpå for å se på møbler
ØrekontrollHva kontroll er det? Lykke til hva møbler?
Vi er hjemme i julen. Det er fjerde året nå. Vi reiste annenhver gang til mine og hans i mange år. Med små barn og hund og stappa bil og stressnivå under ørene et sted.Tusen takk Lurt, kjekt med fri da. Hjemme i julen eller reiser dere noen plass ?
Takk, det skal jegGod morgen ha en super dag du også!
Aha dren? Nedsatt hørsel? Oh må få se bilderØrekontroll
Skjenk ig stoler fra novasolo
Hadde dren til i sommer , så nå må hørsel sjekkesAha dren? Nedsatt hørsel? Oh må få se bilder
Ja det er stressende. Vi skal østover i julen, blir 8 dager der. Tar fly og leiebil fra Gardemoen.Vi er hjemme i julen. Det er fjerde året nå. Vi reiste annenhver gang til mine og hans i mange år. Med små barn og hund og stappa bil og stressnivå under ørene et sted.
Vi slutta. (vi flytta sånn at vi bor nært mine. Reiste til hans siste gang det året vi flytta) Vi er hjemme. De som vil komme er velkommen.