Skravletråd november

Arg nå kommer ulempen med unger som i utgangspunktet våkner tidlig og enda tidligere når vi stiller klokken (altså i 5 tiden idag). Ikke en gang kommet oss ut dørene til bhg og storebror sutrer og alt er galt. Gi meg styrke. Samt lillebror kommer til å hyle hele bilturen til bhg
Ååh noo :o også har dere ikke kommet til bhg en gang.

Her i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.

Opp og hopp.

Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
Tidlig oppe du også ja

Morgenstund har gull i munn ;)
Noe sånn.

Nå er det morgenro her.

Mannen på jobb, eldste på skolen, mellomste i bhg, yngste sovnet i bilen på vei hjem og sover i gangen (varer nok ikke lenge, så jeg sitter i trappa og venter) og hunden ligger under trappa og snorker.

Tidlig oppe du også ja
Regner med å være det i alle fall denne uken.

For som jeg skrev om i slutten av sist uke, det er ikke gjort på et blunk å stille den indre klokka på mine unger. Vi legger dem etter ny klokke (unntak i går, yngste for sent og de eldste tidlig faktisk, vi kom hjem litt ettet sju og de valgte "pusse tenner og legge oss, for trøtt for kveldsmat") og så tar vi det som det kommer

Planen var jo sove til vanlig tid på dagen også for yngste, men da skal jeg gå tur om en liten halvtime, og hun sovnet altså i bilen...

Arg nå kommer ulempen med unger som i utgangspunktet våkner tidlig og enda tidligere når vi stiller klokken (altså i 5 tiden idag). Ikke en gang kommet oss ut dørene til bhg og storebror sutrer og alt er galt. Gi meg styrke. Samt lillebror kommer til å hyle hele bilturen til bhg
Håper du har fått levert i bhg

Noe sånn.

Nå er det morgenro her.

Mannen på jobb, eldste på skolen, mellomste i bhg, yngste sovnet i bilen på vei hjem og sover i gangen (varer nok ikke lenge, så jeg sitter i trappa og venter) og hunden ligger under trappa og snorker.
Greit med litt morgenro nå

God morgen alle :-) Hatt litt forumpause :-P Bare vært raskt innom. Er så trøtt om dagen :-O

Greit med litt morgenro nå
Ja, veldig greit egentlig

Jeg ser at det er litt greit at de våkner så tidig når jeg i praksis skal ta hånd om morgenen med tre barn alene. Før tok jeg dem på badet mens mannen ordnet frokost og matpakke. Nå sier han "hade" før frokost og matpakker.

Regner med å være det i alle fall denne uken.

For som jeg skrev om i slutten av sist uke, det er ikke gjort på et blunk å stille den indre klokka på mine unger. Vi legger dem etter ny klokke (unntak i går, yngste for sent og de eldste tidlig faktisk, vi kom hjem litt ettet sju og de valgte "pusse tenner og legge oss, for trøtt for kveldsmat") og så tar vi det som det kommer

Planen var jo sove til vanlig tid på dagen også for yngste, men da skal jeg gå tur om en liten halvtime, og hun sovnet altså i bilen...
Her har det heldigvis aldri vært noe problem med den klokkestillingen.

Her har det heldigvis aldri vært noe problem med den klokkestillingen.
Heldig du.

Mine bruker tid på å omstille seg.

Det er derfor vi ikke praktiserer senere kveld i helga også. De trenger en ukes tid på å omstille seg så det med sene kvelder praktiseres bare i ferier av litt varighet

Heldig du.

Mine bruker tid på å omstille seg.

Det er derfor vi ikke praktiserer senere kveld i helga også. De trenger en ukes tid på å omstille seg så det med sene kvelder praktiseres bare i ferier av litt varighet
Skjønner det
Vi har jo praktisert senere kvelder i mange år ,ikke noe problem der heller

Skjønner det
Vi har jo praktisert senere kvelder i mange år ,ikke noe problem der heller
Merkelig hvor forskjellige unger er.

Ser jo en viss bedring da

Han på 8 våknet jo bare en halvtime før tiden i dag. 20 min i går. Jentene derimot er en time før, begge to.

Merkelig hvor forskjellige unger er.

Ser jo en viss bedring da

Han på 8 våknet jo bare en halvtime før tiden i dag. 20 min i går. Jentene derimot er en time før, begge to.
He ge ja ikke sant, veldig rart i grunn.
Godt med litt bedring da

Back
Topp