God kveld denne dagen ble plutselig borte, da jeg våknet på sofaen klokka 15 snart på kysthospitalet å besøke en vennine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til lbJoda var helt fin frem til de ringte fra bhg, lillebror hadde fått feber.. men det er første gangen jeg har måttet hente sykt barn, så får vi bare håpe han ikke blir så fryktelig syk denne gangen
En fea jotexHva har du hentet i dag?
Hvilke pakker ?Måtte hjem etter jobb for å hente minibankkortet så jeg kunne få utlevert pakker ..
Det er det nok. HuffNei en Dag, Men det er lenge nok :/
2 fra toysHvilke pakker ?
God bedring til lb
En fea jotex
To fea toys r us
Okei venter på en god del selv2 fra toys
En fra jotex
Jeg venter på 6-7 til....Okei venter på en god del selv
Jotex til ossGaver eller til dere?
Ja og det er så vondt å se han sånnDet er det nok. Huff
Lykke til! Husker de siste ukene. Kunne ikke ligge lenge på siden. Endte opp med å sove halv sittende. Hehe.God morn! Vært våken siden kl 02... ikke tal om jeg sku sove mer. Gravid i uke 39 = ekstremt klar til å få kroppen for meg selv igjen
Huff hørtes ikke godt ut. Må han på legevakta eller har han kontroll på det selv? Mannen min endte på legevakta 2ganger ikke så lang tid etter hverandre pga magesmerter. 1.Gang fikk han beskjed om at det bare var luft. 2. Gang viste det seg å være tarmslyng. Mest sannsynlig var det tarmslyng 1.gang også, men må ha blitt midlertidig bedret av seg selv.God morgen godt snuppa kan i BHG i dag. Mannen har fått allergi anfallet sitt 2 år siden sist, så skikkelig ille. Så da må jeg være der for han
Uff da, god bedring til hamJa, men han som sov til åtte våknet astma-tett da
Ble snuppa fort lei?Tja, ble egentlig sittende alene
Platekompaniet,vita,lekmer,Jollyroom,lekekassen,gullkorndesign,boozt er vel deJeg venter på 6-7 til....
Hvor venter du fra?
Huff er det over nå?Ja og det er så vondt å se han sånn
Så flott dere er to nye da da har dere jo hverandreBle noe nettverksbygging og mingling ja alle vet hvem vi to nye er, så det var mange nyskjerrige der som ville snakke med oss heldigvis