Tusen takkGod bedring til lillesøster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod bedring til lillesøster
Vet ikke, de finner aldri ut hva det er. Han har hatt det siden han var liten. Men det er noe han spiser. Mer vet vi ikke. Men han før kolikksmerter og ligger å vrir seg, og kaster opp og har diaréHuff stakkar. Hvordan da allergi?
Huff høres ille ut. Synd de ikke klarer finne ut. Du får pAsse godt på hanVet ikke, de finner aldri ut hva det er. Han har hatt det siden han var liten. Men det er noe han spiser. Mer vet vi ikke. Men han før kolikksmerter og ligger å vrir seg, og kaster opp og har diaré
Ja jeg får ikke gjort annet en å være herHuff høres ille ut. Synd de ikke klarer finne ut. Du får pAsse godt på han
Neida,men godt det for han sikkert .) varer det lenge?Ja jeg får ikke gjort annet en å være her
Takk for detGod morgen . Ha en fin dag på jobb
Hei Joda bra her og med deg? Samme herHei alle sammen!
Er alt bra med alle?
Jeg gleder meg til jul
Så bra!Hei Joda bra her og med deg? Samme her
Yrøtt i trynet her også
Jeg har enda ikke opplevd at han har likt noe nei
Huff da. Hvordan syk? Masse god bedringSå bra!
Bra her også, forsøker med litt forumtid, men ikke alltid lett! Lille er syk hele tiden stakars. Fått medisin i dag, så håper vi hun får en frisk jul
Ja helt enigKjedelig da, er jo så masse deilig viltkjøtt..
Jaa. Lj skulle og vært august baby så denne gangne håper jeg på det ❤Stas med sommerbaby
Helt greiHatt en fin dag?
Helt grei
Du da?
Måtte hjem etter jobb for å hente minibankkortet så jeg kunne få utlevert pakker ..
Nei en Dag, Men det er lenge nok :/Neida,men godt det for han sikkert .) varer det lenge?