Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neei uff da håper du fikk deg litt søvn iløpet av nattaFååår ikke sove jeg, vært våken siden 3
Våknet rundt de tider her i huset også:-/. Dog uten neseblod . Gubben begynner klokken 6 så har vekkerklokken på kl 5. Merket storebror lå og vred seg, håpte han skulle sove litt til. Men nå ligger han og sparker og vil se poppeloppane på mobilenHer i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.
Opp og hopp.
Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
Så ergerligFååår ikke sove jeg, vært våken siden 3
God morgen SaraHer i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.
Opp og hopp.
Mannen som driver med "møte opp tidlig på jobb"-greier har alarm nå halv seks. Men det er bare eldstemann som enda sover
God morgenVåknet rundt de tider her i huset også:-/. Dog uten neseblod . Gubben begynner klokken 6 så har vekkerklokken på kl 5. Merket storebror lå og vred seg, håpte han skulle sove litt til. Men nå ligger han og sparker og vil se poppeloppane på mobilen
Takk du også!Takk for det.
Håper du får en fin dag.
Æsj, ingen god start. Får håpe at det tar seg oppHer i huset startet første november klokka fem. Mellomste ropte "jeg blør neseblod" og jeg innså at babyen jeg ammet luktet bæsjebleie.
Opp og hopp.
God morgen Ronja ha en fin dag på jobb.God morgen jenter
Straks dusj og jobb her!
Satser på detÆsj, ingen god start. Får håpe at det tar seg opp
God morgenGod morgen
God morgen ha en super dag du også!God morgen ha en fin dag alle sammen
Takk for det søte duGod morgen Ronja ha en fin dag på jobb.