Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starter jeg cand crush eller noe sånn så tar den kvelden, så jeg vekket heller mannen... ;-)
Så herlig! Håper det er kommet for å bliMorn morn! Inatt har tuppa virkelig hatt sovehjerte![]()
Sov i ett fra 20 til 02. Og så videre til 0930så mammaen og pappaen har virkelig fått sove seg hvil
![]()
Hihi. Var jo nesten som at det ble grådig sent å stå opp [emoji14]Så herlig! Håper det er kommet for å bli![]()
God morgenGod morgen :-D
Hørtes ut som en god frokost detJeg og tuppa har spist frokost, i dag var det brødskive med smelta ost som var ønsket.
Gubbis kom hjem fra fest midt I natten en gang og sover enda.
Ja i grunnen :-DGod morgen
Sovet godt?
Ja sovet som en stein fra 01.50 til 9.20 ;-)God morgenHatt ei bra natt?
Så deeiligJa sovet som en stein fra 01.50 til 9.20 ;-)
Ja, det syns jeg også, så det ble det samme på megHørtes ut som en god frokost det![]()
Det er braJa i grunnen :-D
KoseligGod morgen. Her våknet mini ca 05.40 idag så tidlig morgen. Lå i vår seng så han kom kravlende bort til meg, tok ansiktet godt inntil mitt og ga meg en goood klem på sitt vis❤. Skulle også prøve å gi meg ett kyss på kinnet❤
Du er virkelig avhengig!!Sengesett blant annet til frøkna mi. Trengte mer uglemønster og hvitt til bakside.
Og nå ble det nettopp en liten pakke fra stoff og stil også bestilt![]()
Her er rista brød med ost en fast frokost [emoji14]Ja, det syns jeg også, så det ble det samme på meg [emoji14]