Skravletråd November

HAHAHA!

Morn morn! Inatt har tuppa virkelig hatt sovehjerte :)
Sov i ett fra 20 til 02. Og så videre til 0930 :D så mammaen og pappaen har virkelig fått sove seg hvil ;)

Morn morn! Inatt har tuppa virkelig hatt sovehjerte :)
Sov i ett fra 20 til 02. Og så videre til 0930 :D så mammaen og pappaen har virkelig fått sove seg hvil ;)
Så herlig! Håper det er kommet for å bli ;)

Jeg og tuppa har spist frokost, i dag var det brødskive med smelta ost som var ønsket.
Gubbis kom hjem fra fest midt I natten en gang og sover enda.
Hørtes ut som en god frokost det ;)

God morgen :-). Her våknet mini ca 05.40 idag så tidlig morgen. Lå i vår seng så han kom kravlende bort til meg, tok ansiktet godt inntil mitt og ga meg en goood klem på sitt vis❤. Skulle også prøve å gi meg ett kyss på kinnet❤

God morgen :-). Her våknet mini ca 05.40 idag så tidlig morgen. Lå i vår seng så han kom kravlende bort til meg, tok ansiktet godt inntil mitt og ga meg en goood klem på sitt vis❤. Skulle også prøve å gi meg ett kyss på kinnet❤
Koselig ❤️

God formiddag :D vi har vært oppe 2 kvarters tid. Snuppa nektet å sove igår :p ligger i sengen og hun skal få frokost men mammaen må hente pga kvalme :p jordmor fra kvinneklinikken har ikke svart meg så da får vi se om henne svarer meg senere eller på mandag :)

Back
Topp