Må ha mellom bena pga bekkenetJeg er på mitt tredje barn og har aldri eid en ammepute, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha mellom bena pga bekkenetJeg er på mitt tredje barn og har aldri eid en ammepute, jeg![]()
Må ha mellom bena pga bekkenetderfor kjøper jeg tidlig
Jubler for at jordmor mener at jeg ikke trenger ul før om 11 dager camusemor hvor ofte hadde du oppfølgning med lille U?
![]()
Er bare uke 8 men får det tidlig jegHøres herlig ut! Vanskelig nok å finne gode stillinger som gravid, og enda verre med bekkenplager..
Habituell abort og var på ul på torsdag pga blødning. De fant blodansamlingen i indre mormunn. Ikke inne i livmoren heldigvisKan jeg spørre hvorfor du må ha tett oppfølging..?![]()
Habituell abort og var på ul på torsdag pga blødning. De fant blodansamlingen i indre mormunn. Ikke inne i livmoren heldigvis![]()
Er bare uke 8 men får det tidlig jegja det er herlig
![]()
JaUffda! Da er det kanskje kjekt med god oppfølgingFøles sikkert en del tryggere det..
Ja, veldig godtSåpass! Men da er det vel kjekt med hjelpemidler som puter og slikt i alle fall.![]()
For kose deg litt til i sengen daTror mannen sovna igjen jeg! Trodde vi planla å starte dagen, jeg...
4 % strøm på mobilen...For kose deg litt til i sengen da![]()
uff da!4 % strøm på mobilen...
Jeg brukte ikke ammeputen til amming, men til soving. Åååh, den var fantastisk til et verkende bekken, min ammepute besto av dun og ikke sånne harde kulerJeg er på mitt tredje barn og har aldri eid en ammepute, jeg![]()
Starter jeg cand crush eller noe sånn så tar den kvelden, så jeg vekket heller mannen... ;-)uff da!