Gavekort type?Jupp. Hadde det vært opp til min hadde alle gaver lagt I konvolutter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gavekort type?Jupp. Hadde det vært opp til min hadde alle gaver lagt I konvolutter...
Nei. Her spiller gubben fall out 4 så jeg får ikke rå over tven ikveld [emoji14]Noen andre enn meg som ser skal vi danse?
Sengesett blant annet til frøkna mi. Trengte mer uglemønster og hvitt til bakside.Haha[emoji14] det er innafor! Hva skal du bruke det til?![]()
Jeg pleier ikke å ser det men fant ut at siden det er finale skulle jeg gløtte på det.Aner ikke, jeg skal ikke
nei, minibank typeGavekort type?
hehe, fint du kan skravle her daNei. Her spiller gubben fall out 4 så jeg får ikke rå over tven ikveld [emoji14]
Aaa. Min er gavekort type [emoji14]nei, minibank type [emoji14]
Hehe, jeg henger her og strikker samtidig på en genserhehe, fint du kan skravle her da![]()
HeheAaa. Min er gavekort type [emoji14]
Jeg ser tore på sporet, syns det er en så fint serieHehe, jeg henger her og strikker samtidig på en genser![]()
Ny sesong?Jeg ser tore på sporet, syns det er en så fint serie![]()
Haha,din og jaHehefør min fant meg var han kun på polet og I banken og kjøpte gaver
![]()
Ja, første episode i dagNy sesong?
Ånei. Da går jeg glipp av det.Ja, første episode i dag![]()
HeheHaha,din og jaher er det jeg som styrer med gaver nå. Bare hans foreldre som får gavekort på polet. Jeg får ikke lov å kjøpe noe annet
![]()
Samme her. Jeg handler litt mer etter pengeboka og fornuft. Kan ikke bruke hele månedsbudsjettet bare på gaverHehevi sparer en del penger nå som at jeg har tatt over gaveinnkjøpet
![]()
Jepp! Vi bruker gubbens budsjett på begge familiene som vi vanligvis ville brukt på sinSamme her. Jeg handler litt mer etter pengeboka og fornuft. Kan ikke bruke hele månedsbudsjettet bare på gaver![]()
Shopping og cafe er utmattende!
Men veldig koselig!
Oj.. Det er endel tenker jegJepp! Vi bruker gubbens budsjett på begge familiene som vi vanligvis ville brukt på sin![]()