HahaHihi. 10 meter stoff idag er vel ikke for ille? Takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHihi. 10 meter stoff idag er vel ikke for ille? Takk![]()
Play doh har virkelig blitt en slager her i huset ogsåJa veldig deilig med sånne dager.
Vi var en tur på senteret på lekebutikken så storebror fikk kjøpt deg fotballkort og frøkna play doh ;-)
Elsker skogen og den friske luftenSkogstur hørtes herlig ut. Det er noe jeg virkelig gleder meg til å kunne gjøre! Ikke vært i skogen på flere mnd her. Får abstinenser jeg da![]()
Her er det snop og "grusomme meg"![]()
Mannen vet jeg ikke, for det er noe dataledninger etc ..skjønner ikke det jegJa det var veldig koseligfornøyde barn og fornøyde voksne!
Hva har dere handlet da?![]()
Shopping og cafe er utmattende!Så sliiiten!
Vært i byen med ei god venninne i dag. Bare gått rundt og sopa, for å så sitte en time på café. Veldig trivelig da! Men guh, så sliten i ryggen..
God kveld snuppaGod kveld![]()
Hva er bibs??Mannen vet jeg ikke, for det er noe dataledninger etc ..skjønner ikke det jeg![]()
Men ellers...tøfler til meg og OJ. Genser og sokker til OJ. Og bibs til S.E.
Jupp. Hadde det vært opp til min hadde alle gaver lagt I konvolutter...Aaah. Gubbem kan vel hjelpe? Eller hater han å gjøre det like mye som min??
Kan ikke klage, har du?Hei og hopp damer :-D
Har dere det bra?
Her er en våken enda ;-)Jeg har to i seng og to våkne![]()
Ja det er helt utrolig hvor mye hun kan sitte med det ;-)Play doh har virkelig blitt en slager her i huset også![]()
SmekkerHva er bibs??![]()
Joda bare bra her :-DKan ikke klage, har du?![]()
SmekkerHva er bibs??![]()
Her syns han det er veldig gøy å putte i munnen og si mamma se og så spytte ut igjen ogJa det er helt utrolig hvor mye hun kan sitte med det ;-)
såpass jaJoda bare bra her :-D
Men jeg får visst bare opp varsel når Synnøve har quotet meg og ikke dere andre :-o
*Forvirret* :-o![]()
Aner ikke, jeg skal ikkeNoen andre enn meg som ser skal vi danse?