Skravletråd November

Plusset skal ikke være der... Gruer meg til å pakke inn nærmere 40 gaver.. :/
Det går bra, er over 40 dager igjen til jul så det blir mindre enn 1 om dagen..

Gavepakkedag er jo gøy...

Jeg setter på julemusikk, tømmer spisebordet, finner julebrus og ungene, papir, bånd, tape og klistremerker og merkelapper og penn og lista over hvem som skal ha hva.

Ungene elsker å hjelpe til å sette på tape, de vil velge papir og merkelapp til den aktuelle mottaker.

Vi deler det i to somregel, en pakkedag før vi skal sende gaver og en før vi skal ha gavebytttedag lokalt, og så har jeg en for meg selv, med det som er internt i huset...

Jeg setter på julemusikk, tømmer spisebordet, finner julebrus og ungene, papir, bånd, tape og klistremerker og merkelapper og penn og lista over hvem som skal ha hva.

Ungene elsker å hjelpe til å sette på tape, de vil velge papir og merkelapp til den aktuelle mottaker.

Vi deler det i to somregel, en pakkedag før vi skal sende gaver og en før vi skal ha gavebytttedag lokalt, og så har jeg en for meg selv, med det som er internt i huset...
Åh, sånt er jo så koselig da. Det pleier jeg og å gjøre, men i år har jeg vært så tidlig ute med julegavene, så har skippa julemusikken og sånn da:) Men godt å bli ferdig med det som skal sendes først da

Heisann skravledamer! :) Snart taco og lørdagskveld her hos oss. Brukt dagen til å dra på besøk hit og dit. Kanskje litt skravling senere;) Hva gjør dere?

Heisann skravledamer! :) Snart taco og lørdagskveld her hos oss. Brukt dagen til å dra på besøk hit og dit. Kanskje litt skravling senere;) Hva gjør dere?
Heihei :D her står pizzadeigen på heving. Skrubbsulten! Ellers er det baby og strikking som skjer her ;)

Å strikke babydress er litt knot... å strikke runt og rundt på 40 masker er nemlig litt trangt. Det hjelper når vranbgboden og de første økningene er over, jeg er oppe i 60 masker nå, men fortsatt ikke store greiene. Og når jeg har fått denne 18 cm lang (med opp på 84 masker på det meste, så fortsatt er vi på magic loop siden jeg og strikking med 5 pinner ikke er bestevenner, rett og slett) så skal jeg begynne på vrangbord med 40 masker på pinne 2,5 igjen. Og etter noen behagelige cm hvor jeg kan strikke kroppen på en liten rundpinne tror jeg, er et ermene som skal strikkes... Og der begynner vi med hele 34 masker og skal opp til 51. Bitte lille dressen...

Var letter en med tunika størrelse 6 år gitt. Rundt og rundt og rundt på rundpinne hele veien, ingen armer, ingen ben. (ok, strengt tatt er det strikket ermer. Rire riller rettstrikk frem og tilbake bare
Jeg skjønner ikke en dritt av det du nettopp forklarte:P men jeg kan ikke strikke...
Lykke til med neste prosjekt:D du er flink!

Enig, det er sååå koselig!:D

Hallo:D
Vi har vært på skogstur idag, nå er det snop og barnetv:)
Gleder meg til å kræsje i sofa etterpå:P

Da har jeg vært litt rundt, shoppa , innom ei venninne med kjoler :)

Sliten nå:P

Hadde visst ei venninne som var i Paris uten at jeg visste det jeg:eek:

Back
Topp