Skravletråd November

Ferdig med julegaver uten om hjemmelaget og til mannen :)

Smart:D så spennende da!
Et av spørsmålene er lønn, har en liten misstanke på at den ene av dem ligger godt under det jeg har i dag, men man vet aldri siden jeg nå jobber statlig og dette er privat..

Å strikke babydress er litt knot... å strikke runt og rundt på 40 masker er nemlig litt trangt. Det hjelper når vranbgboden og de første økningene er over, jeg er oppe i 60 masker nå, men fortsatt ikke store greiene. Og når jeg har fått denne 18 cm lang (med opp på 84 masker på det meste, så fortsatt er vi på magic loop siden jeg og strikking med 5 pinner ikke er bestevenner, rett og slett) så skal jeg begynne på vrangbord med 40 masker på pinne 2,5 igjen. Og etter noen behagelige cm hvor jeg kan strikke kroppen på en liten rundpinne tror jeg, er et ermene som skal strikkes... Og der begynner vi med hele 34 masker og skal opp til 51. Bitte lille dressen...

Var letter en med tunika størrelse 6 år gitt. Rundt og rundt og rundt på rundpinne hele veien, ingen armer, ingen ben. (ok, strengt tatt er det strikket ermer. Rire riller rettstrikk frem og tilbake bare

Men torsdag, som var dagen du utfordret oss?

(og kjører du noen sånne utfordringsdager neste uke skal jeg, gitt at legen er enig i at jeg skal slutte å jobbe, bidra mer, for jeg antar at jeg må ha mer overskudd da...)

Back
Topp