Ferdig med julegaver uten om hjemmelaget og til mannen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et av spørsmålene er lønn, har en liten misstanke på at den ene av dem ligger godt under det jeg har i dag, men man vet aldri siden jeg nå jobber statlig og dette er privat..Smartså spennende da!
Det var veldig godtEndelig!var det ikke nydelig?!
![]()
Nei, ila neste uke håper jegLenge til det kommer da?
Jøss, det er imponerende!!Til og med unnagjort bursdagsgaver for de som fyller år i januar![]()
Hihi, det er santJaamen må nok vente litt i og med at vi venter på svar om huslån. Dumt å kjøpe masse til et rom jeg ikke vet hvordan ser ut enda
![]()
Så deilig daFerdig med julegaver uten om hjemmelaget og til mannen![]()
Hihi, det er sant![]()
Nå skal jeg senke skuldrene og nyte førjulstidenJøss, det er imponerende!!![]()
Da er du vel snart ferdig. Hvorfor gruer du deg?Nei, ila neste uke håper jeghar ikke pakket inn noen+ det gruer jeg meg til...
JuhuuFerdig med julegaver uten om hjemmelaget og til mannen![]()
Lykke til med detNå skal jeg senke skuldrene og nyte førjulstidenforhåpentligvis med finn-leting og visninger
![]()
Takk takkLykke til med det![]()
God morgen damer
Denne uken har dere skrevet i snitt 6000 innlegg daglig
Hva med å gire opp tempoet litt? Klarer dere 8000 i dag, torsdag??
6000 i gårHvor mange klarte vi?
6000 i går![]()
Den er veldig godkjent det midlertidige bildet også ♡For de som kommer til å savne puppemusa, så vil den komme tilbake etterhvert
Spennende altså!Nå skal jeg senke skuldrene og nyte førjulstidenforhåpentligvis med finn-leting og visninger
![]()