Stress nedNja selv om det meste nå er klart så kjenner jeg at jeg er skikkelig stressetGudene vet hvorfor, det meste er da i boks og bare noe små vasking og laging av godiset gjenstår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stress nedNja selv om det meste nå er klart så kjenner jeg at jeg er skikkelig stressetGudene vet hvorfor, det meste er da i boks og bare noe små vasking og laging av godiset gjenstår.
Helt ufatteligHva skjer med verden?![]()
Flink du er, skulle ønske jeg kunne ha sagt det sammeFerdig med julegaver for i år!
God ettermiddagGod morgenfælt det som skjedde i natt
![]()
Tok et skippertak i dag. Mann og unge hjemme og kose seg på morgenen. Stakk ut og fikk unnagjort alle ærender som har ligget på vent i ukesvis. Tok 3 timer. Men ferdigFlink du er, skulle ønske jeg kunne ha sagt det samme
SmartTenker jeg ringer dem på mandag.
Har et par spørsmål og så ser vi etter det
Kos er braGjett om amen gir hun masse kos
![]()
Kos dere på shoppingGod formiddagher sov vi lenge idag jeg og snupp
etter jeg tok på topp har hun ikke klart å snike til seg pupp
vi skal en liten tur på ikea idag
og må finne gravidpute til meg
Hva skal dere?![]()
Så herligKos dere på shopping
Vi har nettopp kommet hjem etter skogstur![]()
Hei på degHei på dere!
Blir helt skremt av det i Paris. Jaggu ikke lenge siden vi var der på ferie!!
Ellers håper jeg alle har det bra og får en fin lør og helg<3
Den er råsøt!Supertkjenner at jeg må ha dem lampa altså
haha
Kjenner det ikkeHøres ikke behagelig ut?!![]()
Det er nok lurtNei, får mote meg opp å si ifra isåfall![]()
Fytti, så flink du er!Ferdig med julegaver for i år!
Åh, jeg skulle jo være ferdig til I morgen ... :/ men shitt. Mangler noen pga at jeg venter på noe på jobb.Ferdig med julegaver for i år!
Godt det daKjenner det ikke![]()
Lenge til det kommer da?Åh, jeg skulle jo være ferdig til I morgen ... :/ men shitt. Mangler noen pga at jeg venter på noe på jobb.
Til og med unnagjort bursdagsgaver for de som fyller år i januarFytti, så flink du er!*misunnelig*
JaaDen er råsøt!![]()