Plusset skal ikke være der... Gruer meg til å pakke inn nærmere 40 gaver.. :/Da er du vel snart ferdig. Hvorfor gruer du deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plusset skal ikke være der... Gruer meg til å pakke inn nærmere 40 gaver.. :/Da er du vel snart ferdig. Hvorfor gruer du deg?
Det går bra, er over 40 dager igjen til jul så det blir mindre enn 1 om dagen..Plusset skal ikke være der... Gruer meg til å pakke inn nærmere 40 gaver.. :/
Åh, sånt er jo så koselig da. Det pleier jeg og å gjøre, men i år har jeg vært så tidlig ute med julegavene, så har skippa julemusikken og sånn daGavepakkedag er jo gøy...
Jeg setter på julemusikk, tømmer spisebordet, finner julebrus og ungene, papir, bånd, tape og klistremerker og merkelapper og penn og lista over hvem som skal ha hva.
Ungene elsker å hjelpe til å sette på tape, de vil velge papir og merkelapp til den aktuelle mottaker.
Vi deler det i to somregel, en pakkedag før vi skal sende gaver og en før vi skal ha gavebytttedag lokalt, og så har jeg en for meg selv, med det som er internt i huset...
Er vel greit å ikke gå ned i lønn kanskjeEt av spørsmålene er lønn, har en liten misstanke på at den ene av dem ligger godt under det jeg har i dag, men man vet aldri siden jeg nå jobber statlig og dette er privat..
HahaMem har kjøpt mer stoff ihvertfall idag til å lage sengesett til frøknajeg ærklærer meg herved stoffavhengig
![]()
Høres deilig og avslappende utNå skal jeg senke skuldrene og nyte førjulstidenforhåpentligvis med finn-leting og visninger
![]()
Hehe. Ønskeidyll. Kommer vel brått masse i des ogHøres deilig og avslappende ut
Skulle ønske jeg kunne si det samme![]()
HeiheiHeisann skravledamer!Snart taco og lørdagskveld her hos oss. Brukt dagen til å dra på besøk hit og dit. Kanskje litt skravling senere
Hva gjør dere?
Ja. Nekta for det lenge. Men må nok bare innse den harde sannhetHahaviktig å innse det selv med en gang
![]()
Aaah. Gubbem kan vel hjelpe? Eller hater han å gjøre det like mye som min??Plusset skal ikke være der... Gruer meg til å pakke inn nærmere 40 gaver.. :/
JaaSpennende altså!)
Jeg skjønner ikke en dritt av det du nettopp forklarteÅ strikke babydress er litt knot... å strikke runt og rundt på 40 masker er nemlig litt trangt. Det hjelper når vranbgboden og de første økningene er over, jeg er oppe i 60 masker nå, men fortsatt ikke store greiene. Og når jeg har fått denne 18 cm lang (med opp på 84 masker på det meste, så fortsatt er vi på magic loop siden jeg og strikking med 5 pinner ikke er bestevenner, rett og slett) så skal jeg begynne på vrangbord med 40 masker på pinne 2,5 igjen. Og etter noen behagelige cm hvor jeg kan strikke kroppen på en liten rundpinne tror jeg, er et ermene som skal strikkes... Og der begynner vi med hele 34 masker og skal opp til 51. Bitte lille dressen...
Var letter en med tunika størrelse 6 år gitt. Rundt og rundt og rundt på rundpinne hele veien, ingen armer, ingen ben. (ok, strengt tatt er det strikket ermer. Rire riller rettstrikk frem og tilbake bare
Enig, det er sååå koselig!Gavepakkedag er jo gøy...
Jeg setter på julemusikk, tømmer spisebordet, finner julebrus og ungene, papir, bånd, tape og klistremerker og merkelapper og penn og lista over hvem som skal ha hva.
Ungene elsker å hjelpe til å sette på tape, de vil velge papir og merkelapp til den aktuelle mottaker.
Vi deler det i to somregel, en pakkedag før vi skal sende gaver og en før vi skal ha gavebytttedag lokalt, og så har jeg en for meg selv, med det som er internt i huset...
HalloHeisann skravledamer!Snart taco og lørdagskveld her hos oss. Brukt dagen til å dra på besøk hit og dit. Kanskje litt skravling senere
Hva gjør dere?
Og hva som menes med "ikke ned i lønn" kommer også an på pensjonsordningen de har.Er vel greit å ikke gå ned i lønn kanskjeblir spennende å høre!
Før eller siden jaHehe, det blir vel![]()