Det er braFikk det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braFikk det![]()
mine spiser ikke frokost hjemme.Det forstår jeg. Liker at gubbis hjelper til med stellet jeg også, vi har dog bare ei, men det er ikke så ofte, for han tenger litt oppvarmingstid på morgenen pga leddene, som definitivt er værst på vinteren. Tuppa er et så heldig barn at hun får spise frokost foran ipaden. Så jeg får ordnet meg, rett å slett.
Yes hadde blitt vel mye. Jeg vil gjerne roe ned til etter fødsel og komme inn i det her hjemme ogDa såjeg er egentlig ikke en av de som syns det er fælt å reise med barn så jeg skjønner det. Men med det aktivitetsnivået og besøk så skjønner jeg det.
Så spennendeOj! Imorgen skal vi på 3mnd-kontroll![]()
Jeg gikk og la meg rundt kl 22, da ville han ha mat, etter han hadde sovnet ble jeg liggende å tenke litt.Det er bralille U sovet også?
God bedring til snuppaLille N har stygg hosteer greit å holde hun hjemme da
![]()
God morgen SaraGod morgen
Tisselaken er gull verdtPå en halvtime nå har jeg fått halvveis ordna to barn, og fått satt på en klesvask. Frøkna tissa litt i senga vår før klokka ringte..
Takk og lov for tisselaken for dobbeltseng fra IKEA :-D
Madrass reddet ;-)
Er nok en fordel at det fungerer ja
Var det Polo du hadde?
Var lenge siden jeg hadde sett den og ;-)
Men jeg har sikkert sett den 20 ganger![]()
Nei, bor i samme byKlart det er
Bor de langt unna?
Masse lykke til.Mornmorn, her sitter man på legekontoret og skal bli sittende i to timer grunnet glukosebelastning.... Føler meg mildt sakt svimmel og øren.
Det skjønner jeg godtYes hadde blitt vel mye. Jeg vil gjerne roe ned til etter fødsel og komme inn i det her hjemme og![]()
Skjønner det, hodet trenger litt tid å ta innover seg det som har skjedd. syns det er godt å høre at du har fått sove litt.Jeg gikk og la meg rundt kl 22, da ville han ha mat, etter han hadde sovnet ble jeg liggende å tenke litt.
Det skjedde så mye i går, så jeg hadde liksom ikke fått tid til å fordøye det at tante hadde falt bort, så tok tiden da.
Sovnet rundt 23:30.
Lille U ville ha litt mat kl 5, og sov etter det til kl 07:30
Må du møte fastende da? :/Mornmorn, her sitter man på legekontoret og skal bli sittende i to timer grunnet glukosebelastning.... Føler meg mildt sakt svimmel og øren.
Man møter fastende nå man skal ta den testenMå du møte fastende da? :/
God morgen MusemorGod morgen jenter