God morgen jenter
God morgen til deg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jenter
HahaHan kan lære seg snakke sånn selv. Skal han først bo her, kan han vel integrere seg![]()
(.. Neida.)
Blir jo en veldig lang vei for dereJa veldigMen tror vi står over. Hadde ikke tenkt noe tur over da, men ikke før i mars.
HahaJeg begynte å lage liste til han før han ble fødthaha
Ja ser det blir stress å legge seg ned å sove før vaksinenDet er jo bare halvannen time til jeg skal hente ham, og jeg skal spise frokost nå straks, så det er nok greit at jeg heller strikker og leser enn å sove den timen, ellers blir det tungt å dra seg ut av senga og få ham avsted i tide. Når jeg er hjemme derimot har jeg jo bare det å spise lunsj, og deretter hente unger sånn i 15-tiden, så da har jeg tid til å sove![]()
Ikke i utgangspunktet. Vi reiser mye, og gjorde det med OJ. tidlig også.Langt med en liten baby?
Er nok en fordel at det fungerer jaVar noe bærearm og bremsegreier som måtte fikses..og det hørtes jo litt viktig ut![]()
Hadde det supertHadde du det fint? Ble det et lite glass vin?![]()
Jada, helt klart. De merker ikke vi ikke er der engang. De har møtt en mengde med folkJa, det tror jeg nok at jeg ville gjort også.. de forstår vel helt sikkert det![]()
Alltid moro å gi gaver til de man er glad iGleder meg til å gi det![]()
Klart det erVeldig viktigEr jo såklart hyggelig for oss og å ha besøk da
![]()
Hvor var du?Da er jeg snart hjemmetrøtt sliten men verdt turen
maten smakte ååååå himmelsk !!!
kun 140 kr. Lille N sover trygt og godt så jeg i stad
![]()
Yes, og tidlig jan. Hun er ikke født endaBlir jo en veldig lang vei for dere![]()
Det forstår jeg. Liker at gubbis hjelper til med stellet jeg også, vi har dog bare ei, men det er ikke så ofte, for han tenger litt oppvarmingstid på morgenen pga leddene, som definitivt er værst på vinteren. Tuppa er et så heldig barn at hun får spise frokost foran ipaden. Så jeg får ordnet meg, rett å slett.Mannen min er på vei til jobb nå, men han leverer ungene på sin vei, så jeg måtte bare være med på den delen som skjer hjemme. Vi har jo liksom en fordeling der jeg maser på at ungene kler på seg mens jeg kler på meg selv, han dusjer, jeg lager matpakke, han lufter hunden og gir henne mat og medisin, den som er først ferdig pusser tenna på ungene, og å er vi klare. Han KAN selvsagt gjøre begge deler, det blir bare lenger tid med nettbrett på ungene (når de er ferdige å kle på seg får de bruke nettbrett i senga til vi er klare for tannpuss, motivasjon til å ikke bruke en halvtime på å kle på seg) men da må de alle desto tidligere opp, og det er det ingen av oss som har interesse av, så derfor deltar jeg.
God morgenGod morgen jenter
Da såIkke i utgangspunktet. Vi reiser mye, og gjorde det med OJ. tidlig også.
Tidlig jan. var uansett vel tidlig nå, hun er ikke født engang. Vi får masse besøk i jan. og skal allerede på 2 turer i mars.
Ja ser det blir stress å legge seg ned å sove før vaksinen. Heldigvis tid etterpå til å sove
![]()
Fikk detGod morgenfikk du sovet noe I natt?