Skravletråd November

Usj. Minsten her har skikkelig stygg hoste om morgenen, og så gir det seg helt plutselig.

God bedring til lille N :)
Huff god bedring til minstemann :) tusen takk :) høres ut som det er vondt for henne. Greit å være hjemme da :)

På en halvtime nå har jeg fått halvveis ordna to barn, og fått satt på en klesvask. Frøkna tissa litt i senga vår før klokka ringte..

Takk og lov for tisselaken for dobbeltseng fra IKEA :-D
Madrass reddet ;-)

God morgen!

Håper dere har hatt en fin natt :)

Kan ikke akkurat si det, men heldigvis ikke jobb i dag, så nå har jeg en liten strikkerunde, snart skal jeg spise frokost, så slapper jeg av til jeg skal hente guttungen på skolen 940 for en tur på helsestasjonen for vaksine. Slett ikke utenkelig med en dubb når jeg har levert ham tilbake på skolen til lunsj. Evt etter at jeg selv har spist da at jeg sover.

God morgen :)
på tide å ha seg opp fra sengen. ..

Fått familien ut av døra. Selv om jeg har "fridag" så må jeg opp og hjelpe til med morgenlogistikken.

Fått familien ut av døra. Selv om jeg har "fridag" så må jeg opp og hjelpe til med morgenlogistikken.
Her er det jeg som er logistikksjef. Gubben er på jobb.
Mest lyst til å krølle meg opp i en ball og sove (kan ikke si mer, for det hentyder at jeg faktisk har sovet I natt.. )

Her er det jeg som er logistikksjef. Gubben er på jobb.
Mest lyst til å krølle meg opp i en ball og sove (kan ikke si mer, for det hentyder at jeg faktisk har sovet I natt.. )

Mannen min er på vei til jobb nå, men han leverer ungene på sin vei, så jeg måtte bare være med på den delen som skjer hjemme. Vi har jo liksom en fordeling der jeg maser på at ungene kler på seg mens jeg kler på meg selv, han dusjer, jeg lager matpakke, han lufter hunden og gir henne mat og medisin, den som er først ferdig pusser tenna på ungene, og å er vi klare. Han KAN selvsagt gjøre begge deler, det blir bare lenger tid med nettbrett på ungene (når de er ferdige å kle på seg får de bruke nettbrett i senga til vi er klare for tannpuss, motivasjon til å ikke bruke en halvtime på å kle på seg) men da må de alle desto tidligere opp, og det er det ingen av oss som har interesse av, så derfor deltar jeg.

God morgen jenter

Kan vær greit å få unnagjort slike ting ja før en evt tar en liten lur:)

Det er jo bare halvannen time til jeg skal hente ham, og jeg skal spise frokost nå straks, så det er nok greit at jeg heller strikker og leser enn å sove den timen, ellers blir det tungt å dra seg ut av senga og få ham avsted i tide. Når jeg er hjemme derimot har jeg jo bare det å spise lunsj, og deretter hente unger sånn i 15-tiden, så da har jeg tid til å sove :)

Back
Topp