Skravletråd November

Det er jo bare halvannen time til jeg skal hente ham, og jeg skal spise frokost nå straks, så det er nok greit at jeg heller strikker og leser enn å sove den timen, ellers blir det tungt å dra seg ut av senga og få ham avsted i tide. Når jeg er hjemme derimot har jeg jo bare det å spise lunsj, og deretter hente unger sånn i 15-tiden, så da har jeg tid til å sove :)
Ja ser det blir stress å legge seg ned å sove før vaksinen:-). Heldigvis tid etterpå til å sove:-)

Langt med en liten baby?
Ikke i utgangspunktet. Vi reiser mye, og gjorde det med OJ. tidlig også.
Tidlig jan. var uansett vel tidlig nå, hun er ikke født engang. Vi får masse besøk i jan. og skal allerede på 2 turer i mars.

Mannen min er på vei til jobb nå, men han leverer ungene på sin vei, så jeg måtte bare være med på den delen som skjer hjemme. Vi har jo liksom en fordeling der jeg maser på at ungene kler på seg mens jeg kler på meg selv, han dusjer, jeg lager matpakke, han lufter hunden og gir henne mat og medisin, den som er først ferdig pusser tenna på ungene, og å er vi klare. Han KAN selvsagt gjøre begge deler, det blir bare lenger tid med nettbrett på ungene (når de er ferdige å kle på seg får de bruke nettbrett i senga til vi er klare for tannpuss, motivasjon til å ikke bruke en halvtime på å kle på seg) men da må de alle desto tidligere opp, og det er det ingen av oss som har interesse av, så derfor deltar jeg.
Det forstår jeg. Liker at gubbis hjelper til med stellet jeg også, vi har dog bare ei, men det er ikke så ofte, for han tenger litt oppvarmingstid på morgenen pga leddene, som definitivt er værst på vinteren. Tuppa er et så heldig barn at hun får spise frokost foran ipaden. Så jeg får ordnet meg, rett å slett.

Ikke i utgangspunktet. Vi reiser mye, og gjorde det med OJ. tidlig også.
Tidlig jan. var uansett vel tidlig nå, hun er ikke født engang. Vi får masse besøk i jan. og skal allerede på 2 turer i mars.
Da så :) jeg er egentlig ikke en av de som syns det er fælt å reise med barn så jeg skjønner det. Men med det aktivitetsnivået og besøk så skjønner jeg det.

Ja ser det blir stress å legge seg ned å sove før vaksinen:). Heldigvis tid etterpå til å sove:)

Jepp, jeg elsker onsdagene mine

Jeg liker ikke at helsa er sånn at jeg trenger sykemelding, virkelig ikke, jeg liker ikke å trenge sykemelding. Men når jeg nå engang er i den formen jeg er i, så liker jeg at jeg er sykemeldt. Selv om jeg skulle ønske at jeg ikke trenger det

Back
Topp