Skravletråd - nov 21

Hva er deres planer i dag?

Her skal jeg finne frem penklærne til morgendagen, gjøre husarbeid, så skal jeg ta en kaffe sammen med en god venninne og sønnen hennes senere.
Her går det i husarbeid og forberedelser av morgendagens middag og dessert :) Også håper jeg å få tid til litt strikketid innimellom slaga :happy: Strikkelysten har endelig meldt seg igjen, etter å ha vært fraværende i ca. 2 måneder :hilarious:
 
Hva er deres planer i dag?

Her skal jeg finne frem penklærne til morgendagen, gjøre husarbeid, så skal jeg ta en kaffe sammen med en god venninne og sønnen hennes senere.
Her skal jeg til og lage pavlova bunnen til i måren. Også skal vi hente jente som har vert på overnatting hos svigers :) så en veldig rolig morning her kan du si :p
Resten av dagen skal bare nytes, også lage litt potetsalat til grillingen i måren :D
 
Hva er deres planer i dag?

Her skal jeg finne frem penklærne til morgendagen, gjøre husarbeid, så skal jeg ta en kaffe sammen med en god venninne og sønnen hennes senere.
Her veksler jeg mellom rydding&vasking til i morgen og slite med kvalme og tretthet, så får se hvor effektiv dagen blir;) Bra du nevnte penklærne, for jeg har festdrakter til fem barn å finne frem og stryke etc til imorgen! :wideyed: Hadde nesten glemt det, så håper alt er komplett og helt:rolleyes: Håper du får en koselig dag med 17.mai-forberedelser! :joyful:
 
:happy:
Hva er deres planer i dag?

Her skal jeg finne frem penklærne til morgendagen, gjøre husarbeid, så skal jeg ta en kaffe sammen med en god venninne og sønnen hennes senere.
Vaske og rydde huset og bake 2 kaker til morgendagen. Også skal jeg på nattskift :wtf: Blir travelt... Heldigvis er klær og alt sånn på stell:happy:
 
Vi var i bursdag hos niesen vår i dag, og så vasket og ryddet vi i kveld. Og jeg har bakt kake til i morgen. Alt er så å si klart, og vi skal bare ta dagen som den kommer. Null stress, bare kos, is og glede. ❤️
 
Våkner mellom 4 og 5 og får ikke sove igjen:rolleyes:
Våkner du også fordi du må tisse? Så utrolig lite beleilig i dag, fikk kun tre timer på øyet og skal ha gjester hele dagen:hilarious: jaja:rolleyes:
 
Våkner du også fordi du må tisse? Så utrolig lite beleilig i dag, fikk kun tre timer på øyet og skal ha gjester hele dagen:hilarious: jaja:rolleyes:
Tisser 2-3 ggr per mellom 21 og 4/5.

Vi tar pizza med svigerforeldre:hilarious: Drittvær og søskene til samboer har fått korona og sitter i isolasjon
 
  • Liker
Reactions: Azu
Jeg kan skrive under på insomnia ja :hello Hver eneste natt i mange uker, må opp å tisse 3 ganger hver natt ca, og sliter med å sovne igjen..
Er det fler som har en del stikninger i brystene da? Mine var veldig ømme i starten av svangerskapet, men har vært ganske bra siste måneden. Men de siste par dagene nå så har jeg hatt en del stikninger o_O De kommer og går, ikke vondt men ganske ubehagelig:happy:
 
Har noen kjøpt babyutstyr? Hva har dere fra før?
Har ingenting, så her blir det mye som skal i hus! Tenker en god blanding av nytt og Finn egentlig. Mye som gis bort eller selges billig som omtrent ikke er brukt eller ikke ser brukt ut (moseskurv, bedsidecrib, seng) også heller bare kjøpe nye madrasser:joyful: Men vogn og babysete etc føler jeg er greit å kjøpe nytt med mindre man kjenner de man kjøper av:) Fint for lommeboka, og fint for miljøet! Utover de store tingene tenker jeg at vi avventer litt og ser hva som blir behov for. Men har forstått at vippestol blant annet er et must skal man kunne få gått på do for eksempel:rolleyes::hilarious: Nå er det jo Black Friday rundt samme tid som de fleste av oss har termin også, så hvis vi kan avvente noen kjøp så kan det lønne seg:happy:
 
Har noen kjøpt babyutstyr? Hva har dere fra før?

Her har vi tatt vare på ganske mye etter førstemann, så kjenner at jeg er ganske avslappa på den fronten. Men vi mangler babycall, så det kan jo være greit å passe på tilbud etter hvert. Også gleder jeg meg til å kjøpe litt nye babyklær, men det blir sikkert ikke før til høsten:happy:
 
Dagens god nyhet, fikk akkurat vite av en god venninne av meg også venter baby. Hurra for permisjon sammen med henne:happy::joyful:
 
Jeg synes nesten dagene går for fort for tiden :eek:
Snart sommerferie her, og da har jeg jo nesten kommet halvveis. Sinnsykt :D
Har enda ikke fortalt noe til kommende storesøster. Gleder meg veldig til hennes reaksjon :Heartred 15+4 i dag
 
Jeg synes nesten dagene går for fort for tiden :eek:
Snart sommerferie her, og da har jeg jo nesten kommet halvveis. Sinnsykt :D
Har enda ikke fortalt noe til kommende storesøster. Gleder meg veldig til hennes reaksjon :Heartred 15+4 i dag
Så koselig å si det til storesøster ❤️Hvor gammel er hun?
 
Hei ❤️ jeg ville bare tipse om sengen vi har til sønnen vår på 2 år og som han har hatt helt siden han ble født! :D
TREPPY BABYSENG brukte vi fra lille var nyfødt for den kan du ta ned den ene siden så det blir som bedside crib inntil senga de/deres :) og han på 2 år bruker den enda og kan bruke den i flere år til for som sagt kan man ta av hele den ene siden og da kan barnet bruke det som sprinkelseng :)
https://www.pinkorblue.no/treppy-babyseng-dreamy-plus-2-natur-60-x-120-cm-a199644.html
 
Back
Topp