He he blr detØr i toppen du nå da..?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he blr detØr i toppen du nå da..?![]()
Så flott daHan virker litt bedre nå![]()
Hvorfor i all verden prøvde du å stå opp da?Komfyren her viste 04:00 når jeg prøvde å stå opp i morges
Tryggest å holde seg inneGod ettermiddagJa her blåser man bort, håpløst med paraply nå!
![]()
Æsj daIkke tid til det idag :/
"Titt-tei" herligDønn sliten, frøkna maser og snakker i ett, ønsker 1/2 minutt stillhet, er oppgitt og gjemmer ansiktet i hendene et lite øyeblikk..
Da kommer det fra litte U "titt-tei"..
Lille gutt har begynt å prate litt![]()
Er slitsomt når det er slik. Vi har også slitt mye og nå er vi der at han herjer i egen seng og vil opp i armene våre og sovne der.Mi har og vært relativ vanskelig med søvnen. Slitt mye for å finne roen. Noe som er uvanlig når vi er på trilletur og hun er trøtt. Da pleier hun sovne på 10-15min. Idag var hun plutselig drit sur og sovna etter 40 min
Så spennende.
Fortsatt god bedringSånn passe.
Uff ikke bra! Nærmer det seg ferdig nå eller??Jeg er så sliten...
Jaaa, hååper detÆsj da
Håper neste natt blir bedre da!
Det er jo helt fantastisk. Vi var frisk hele gjengenSå deilig da
Og ingen sykdom??
Vi får brainstorme oss frem til nye trådtemaer25 tråder blir det vanskeligste. Har jo brukt opp alle trådene denne mnd
<vekkeklokken min står på kl 5, og klokken på komfyren er ikke stiltHvorfor i all verden prøvde du å stå opp da?![]()
4,5 timer er mer enn jeg klarer når jeg er frisk!!Hjemme!
4.5 t på lekeland var nok![]()
Men det funker for dere?Er slitsomt når det er slik. Vi har også slitt mye og nå er vi der at han herjer i egen seng og vil opp i armene våre og sovne der.
Jeg har lyst på browniesFikk lyst på is
Ta deg isFikk lyst på is