Skravletråd Mars!

Oh hvem har hun som barnelege?
En som kommer fra Drammen sykehus. Veldig veldig ålreit lege. Tok seg god tid til å høre på henne, send videre til andre undersøkelser. Tok masse blodprøver. Virket som han prøvde å kartlegge henne enda mere og leitet etter svar. Veldig fornøyd.

Gøy på lekeland?

Hva har du av muligheter?
Har du sett jane the virgin? Sesong 1 på netflix, sesong 2 på sumo (så langt den er kommet)

Jeg liker også en annen serie jeg så på sumo men klarer ikke komme på hva den heter, handler om en kvinne som blir amerikansk utenriksminiter og heter noe i den retningen.

Åh Jane the Virgin.. Skal se om det er kommet flere episoder enn jeg har sett :) Og kom på nå at det er en ny episode med Grey's på sumo også :D

Orange is the new black og Pretty little liars syns jeg er bra :)

Syns Orange ble liksom så kjedelig etterhvert, samme med PLL. Siste er så drama drama siste sesongene :P Men elsker jo konseptet, men ble bare for mange personer og for mye som skjedde på en gang :)

Hadde det ikke vært for at lille U hverken sitter ordentlig uten støtte eller går hadde jeg begynt med bleieavvending nå

God morgen :) kjenner jeg blir så glad og fornøyd når ungene avveksler hverandre gjennom natta slik at hu mor mer eller mindre er våken hele natta :P

Men er vel bare å få gjort noe fornuftig siden frøkna skal på skolen og vi skal på hs..

Ute så regner å blåser det bare pitte litt, sånn at man ikke kan se ut og man virkelig gleder seg til å komme ut :P jaja håper bare ikke hverken frøkna eller barnevogna blåser avgårde i dag :P

Dere får ha en fin fin dag alle sammen!
Ha en flott dag dere også:D
Store blåse-bort dagen!

Back
Topp