Vel i går på den tida hadde jeg lagt megNå ammer jeg. Prøve å få skravla litt nå de siste dagene og se om jeg greier å nå 800
Du skal se det går veldig fort å nå de 800 innleggene når du skravler her inne
planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel i går på den tida hadde jeg lagt megNå ammer jeg. Prøve å få skravla litt nå de siste dagene og se om jeg greier å nå 800
Du ogsåGod morgen!
Kan tenke meg senga frista da, ja![]()
Ha en finfin dag![]()
Nei men fotballsesongen starterMange planer?![]()
God morgenGod morgen.enda en dag med regn..
![]()
Er det skole på størstemann?På tide å våkne.
Jeg har vært våken i to timer da. Kan ikke sove mens lillesøster sover heller. Hun sover nå, men jeg må klargjøre de andre to. Hun sover normalt sett lenge, 3-5 timer, fra ca 10, men vi har time på hs klokka ti med vaksine.
Og jeg burde vært på melkebanken
Og på kjøpesenter
Uff da så kjedeligFor..en.natt...
Skrik, urolig, søvnløs.. jeg er trøtt
Lykke til på hs !God morgenkjenner jeg blir så glad og fornøyd når ungene avveksler hverandre gjennom natta slik at hu mor mer eller mindre er våken hele natta
Men er vel bare å få gjort noe fornuftig siden frøkna skal på skolen og vi skal på hs..
Ute så regner å blåser det bare pitte litt, sånn at man ikke kan se ut og man virkelig gleder seg til å komme utjaja håper bare ikke hverken frøkna eller barnevogna blåser avgårde i dag
Dere får ha en fin fin dag alle sammen!
Så utrolig kjedelig.Uff... I dag er dagen vi SKULLE til København.. Men dessverre er det sykdom i huset..Må utsette turen.. Utrolig kjedelig..
God bedring til babyenLang natt men forkjølet baby, og frøken som bare vil sove i sengen vår.
Lille U og meg holder oss hjemme i dag
Må ikke glemme at man også må ha minst 15 tråderDu skal se det går veldig fort å nå de 800 innleggene når du skravler her inne
planer for dagen?
Visste du hadde gjort detHadde nok det![]()
Ha ha ja det skjønner jeg du villeGod morgen
Har glemt å stille klokka i bilen så når jeg skulle kjøre ungene på SFO og så at det sto 06 i stedet for 07 på displayet hadde jeg veldig lyst å krype inn i senga igjen![]()
Har innedag med syk baby, så været gjør meg ikke noe.God morgen.enda en dag med regn..
![]()
God morgenmåtte døgne i dag :/ ellers hadde jeg ikke kommet opp på jobb. Skal egentlig stå opp om 2 timer, Men sånn ble det ikke
Å nei så utrolig kjedelig at ddre måtte utsette turenUff... I dag er dagen vi SKULLE til København.. Men dessverre er det sykdom i huset..Må utsette turen.. Utrolig kjedelig..
God bedring til babyHar innedag med syk baby, så været gjør meg ikke noe.
Er egentlig glad det regner også, da forsvinner snøen fortere..
God morgenGod morgen.enda en dag med regn..
![]()
Håper det prøvde litt i går, men da var det nesten ingen her inne! Men trorjeg skaø greie det. Tror jeg har rundt 120-140 innlegg igjen.Du skal se det går veldig fort å nå de 800 innleggene når du skravler her inne![]()
planer for dagen?
Men må starte 15 tråder ogsåDu skal se det går veldig fort å nå de 800 innleggene når du skravler her inne
planer for dagen?