Skravletråd Mars!

På tide å våkne.

Jeg har vært våken i to timer da. Kan ikke sove mens lillesøster sover heller. Hun sover nå, men jeg må klargjøre de andre to. Hun sover normalt sett lenge, 3-5 timer, fra ca 10, men vi har time på hs klokka ti med vaksine.
Og jeg burde vært på melkebanken
Og på kjøpesenter
Er det skole på størstemann?

God morgen :) kjenner jeg blir så glad og fornøyd når ungene avveksler hverandre gjennom natta slik at hu mor mer eller mindre er våken hele natta :p

Men er vel bare å få gjort noe fornuftig siden frøkna skal på skolen og vi skal på hs..

Ute så regner å blåser det bare pitte litt, sånn at man ikke kan se ut og man virkelig gleder seg til å komme ut :p jaja håper bare ikke hverken frøkna eller barnevogna blåser avgårde i dag :p

Dere får ha en fin fin dag alle sammen!
Lykke til på hs !

Uff... I dag er dagen vi SKULLE til København.. Men dessverre er det sykdom i huset.. :( Må utsette turen.. Utrolig kjedelig..
Så utrolig kjedelig.
Masse god bedring til dere

Du skal se det går veldig fort å nå de 800 innleggene når du skravler her inne ;)
planer for dagen?
Håper det prøvde litt i går, men da var det nesten ingen her inne! Men trorjeg skaø greie det. Tror jeg har rundt 120-140 innlegg igjen.

Jeg skal til legen idag. Trenger henvisning til fysioterapeut og må sjekke stoffskifte og div.

Du da?

Back
Topp