Skravletråd Mars!

Har alle lagt seg?
Nå har i alle fall jeg lagt meg. Men jeg ammer og det skal jeg sikkert gjøre en stund

Jeg tok ut en dl med pumpa før jeg la meg på den siden jeg nå ammer henne fra. Den var nemlig rett og slett sprengt og høytrykk liker hun ikke. Overproduksjon er ikke så lett å balansere. Der ble en bonus-dl til neo da. Jeg pumper jo til melkebanken

Husker i starten når J var ett par uker å mannen skulle tilbake til jobb. Jeg satt nesten å hylgrein haha :p men det gikk seg til :)

Her er det en liten forkjølelse på G. Passer veldig dårlig siden J skal ha navnefest 9 april :p så håper denne forkjølelsen bare er innom å hilser på ;)
Trilleturen var forresten ikke så idyllisk. Det var sikkelig kaldt, så småregna det :p
Haha!! Kan nok hende jeg feller en tåre eller to når han skal tilbake til arbeid jeg også :p

Krysser fingrene for at forkjølelsen hans går over før den tid :)

Titter innom før litt kjærestetid :) ❤️ hvordan går det?
I morgen får jeg vite hvordan det er med svangerskapsforgiftning og se lillebror igjen ❤️ håper på null modning fortsatt :)
Går bra her :) Hvordan går det med deg søta ❤️
Masse lykke til imorgen! Hold oss oppdatert ;)

Ja. Det tror jeg utfra det Tamara har sagt.
Hva er det Tamara har sagt? Tror det må være noe jeg ikke har fått med meg..

Har alle lagt seg?
Nei da!! Er våken jeg :D

Går bra her :) Hvordan går det med deg søta ❤️
Masse lykke til imorgen! Hold oss oppdatert ;)

Hva er det Tamara har sagt? Tror det må være noe jeg ikke har fått med meg..

Nei da!! Er våken jeg :D
Tamarahar sagt at denne måneden er bare oppvarming til april utfordringen

God morgen :) måtte døgne i dag :/ ellers hadde jeg ikke kommet opp på jobb. Skal egentlig stå opp om 2 timer, Men sånn ble det ikke

Bedre enn de vi har flest av i alle fall, men funker ikke på natt, da blir senga våt om vi ikke bytter bleie sånn i 1-2 tiden.... Så blir det papir må vi prøve et annet merke og se om passformen er bedre i alle fall. Men jeg skal prøve ut bleier med naturmaterialer mot huden, blir våtere men muligens greit, hun tålte jo brettebleier i bomull som ble klissvåte.

Må uansett finne en løsning til natt som holder tett. Lei av å bytte på senga.
Det skjønner jeg:(
Skifter på senga hver natt selv...3 åringen lekker! Finner ingen bleier som holder tett:(

Haha!! Kan nok hende jeg feller en tåre eller to når han skal tilbake til arbeid jeg også :p

Krysser fingrene for at forkjølelsen hans går over før den tid :)
Haha jeg felte en tåre idag da gubben dro på jobb "neeei, kan vi ikke si at det er noe som heter 3 påskedag da" kommer jeg :p men neida. Tilbake til hverdagen å vi skal på helsestasjonen idag :)

Det skjønner jeg:(
Skifter på senga hver natt selv...3 åringen lekker! Finner ingen bleier som holder tett:(
Må bytte på senga vår når det blir morgen igjen. Vått.

Bleia var helt tørr bak. Den funker ikke!!! Renner ut på siden i stedet for å trekke bakover??

Jeg heller mot formsydd og ull altså. Må bare få/finne tak i noe som passer.

Tøybleie med innside av bambus i går kveld ble hun ikke sår av, men så ble den ikke veldig våt heller da

På tide å våkne.

Jeg har vært våken i to timer da. Kan ikke sove mens lillesøster sover heller. Hun sover nå, men jeg må klargjøre de andre to. Hun sover normalt sett lenge, 3-5 timer, fra ca 10, men vi har time på hs klokka ti med vaksine.
Og jeg burde vært på melkebanken
Og på kjøpesenter

Back
Topp