Skravletråd Mars!

Snakkes senere :) må gjøre oss klare vi. Ha en fin dag :)

Må bytte på senga vår når det blir morgen igjen. Vått.

Bleia var helt tørr bak. Den funker ikke!!! Renner ut på siden i stedet for å trekke bakover??

Jeg heller mot formsydd og ull altså. Må bare få/finne tak i noe som passer.

Tøybleie med innside av bambus i går kveld ble hun ikke sår av, men så ble den ikke veldig våt heller da
Samme som her! Bleia kan være tørr, men like fordømt vått i senga!:rolleyes:
Håper dere finner ut av det!:)

På tide å våkne.

Jeg har vært våken i to timer da. Kan ikke sove mens lillesøster sover heller. Hun sover nå, men jeg må klargjøre de andre to. Hun sover normalt sett lenge, 3-5 timer, fra ca 10, men vi har time på hs klokka ti med vaksine.
Og jeg burde vært på melkebanken
Og på kjøpesenter
Ha en flott dag:D

Samme som her! Bleia kan være tørr, men like fordømt vått i senga!:rolleyes:
Håper dere finner ut av det!:)
Kjøpte en annen bleietype på butikken, og satser på formsydd og ull så snart jeg har det på plass. Tror jeg har bleie vi kan bruke, men usikker på om jeg har bleiebukse, siden hun har helt annen kroppsform enn de andre må hun ha større åpning til lårene. Så trolig strikke henne en ny og sette inn med lanolin. Det tar et par dager (pluss tiden å gidde å begynne) så derav en bleiepakke på butikken

Noen som har tips til serier? Ligger hjemme syk på dag 2 og lei Kardashian :p

Liker typiske "jente-serier" som gossip girl, glee, ugly betty pluss lege- og politiserier som Grey's anatomy, NCIS etc. Liker ikke serier med vampyrer og annet overtroisk/urealistiske greier :)
Hva med en god film isteden? God bedring :)

Liker typiske "jente-serier" som gossip girl, glee, ugly betty pluss lege- og politiserier som Grey's anatomy, NCIS etc. Liker ikke serier med vampyrer og annet overtroisk/urealistiske greier :)

Hva har du av muligheter?
Har du sett jane the virgin? Sesong 1 på netflix, sesong 2 på sumo (så langt den er kommet)

Jeg liker også en annen serie jeg så på sumo men klarer ikke komme på hva den heter, handler om en kvinne som blir amerikansk utenriksminiter og heter noe i den retningen.

Fillern. Hadde håpet J skulle sove litt lenger. En halvtime var litt lite :p

Fillern. Hadde håpet J skulle sove litt lenger. En halvtime var litt lite :p
Det var lite.
Her har lille U akkurat sovet 2,5 timer
Var en periode for noen måneder siden han også sov ekstremt lite på dagen

Orange is the new black og Pretty little liars syns jeg er bra :)

Etter gårsdagens suksess av familiedagen 2016 har hverdagen tatt meg tilbake og her Sister jeg å vugger en trøtt gutt som ikke vil sove. Bare dupper av og våkner

Hva skal dere i dag jenter?
Akkurat nå dupper lillegull i vugga si, så får se om jeg kommer meg opp av godstolen å får ordent meg selv så vi kommer oss ut på en trilletur litt senere i dag :)

Det var lite.
Her har lille U akkurat sovet 2,5 timer
Var en periode for noen måneder siden han også sov ekstremt lite på dagen
Hun sov fra 7:30-8:30 tidligere idag. Så hadde håpet hun ville sove en time til siden ingen av oss er helt i form.

Aah vi har vært i den perioden en stund :p men nå se siste ukene har søvnen vært litt bedre, trodde jeg da :p

Back
Topp