Skravletråd Mars!

Ja. Være der skal han.

Men om jeg reduserer plassen kan han være der i gjennomsnitt 2 eller 3 timer hver dag, avhengig av hvor mye jeg reduserer.

Dvs til kvart over tre eller kvart over fire. (siden de har undervisning til 1315 og vi ikke bruker morgen-sfo nå når jeg har permisjon) De stenger halv fem og han hentes uansett tidlig onsdag pga trening for begge ungene
Det høres jo ikke dumt ut:) da får han litt tid..

Skummelt å ha strikkelyst og bhg unge til høsten. 2 sett ferdig med bukse og genser. Votter og lester under arbeid.

enda mer garn bestilt. Denne skal lages :) i sennepsgul og hvit.
ccdd4d6bccecbceec60bbdb9ad15618f
Så lekker:D
Flinke du!

Etter gårsdagens suksess av familiedagen 2016 har hverdagen tatt meg tilbake og her Sister jeg å vugger en trøtt gutt som ikke vil sove. Bare dupper av og våkner

Hva skal dere i dag jenter?
Bra det ble en suksess igår:)
Her har det vært jobb idag..

Ja hun var litt varm i natt. Så gikk det ned på morgenen da vi stod opp. Men da vi våkna 8:30 så var den på 38,9 så da var det å ringe helsestasjonen å avlyse.
Hun klarer seg bedre enn meg :p til å ha feber er hun veldig glad.
Åh:( håper hun ikke blir plaga av feberen mot kvelden. Og at du blir frisk ;)

Det høres jo ikke dumt ut:) da får han litt tid..
Skal ta en prat med ham når han nå kommer hjem.
Om vi en gang i uka (fredag? Onsdag?) henter ham når skolen er over så han ikke går på Sfo, vil en plass med 10 timer i uka gi oss to timer å fordele på de andre dagene, så 2,5 timer de andre dagene, dvs til nå.

Og spare oss 1100 kr i mnd eller noe sånn mot det vi i dag betaler for fullplass

Å redusere til 15 timer i uka er i praksis å ha mer tid til rådighet enn vi for tiden bruker

Går bra her :) Hvordan går det med deg søta ❤️
Masse lykke til imorgen! Hold oss oppdatert ;)

Hva er det Tamara har sagt? Tror det må være noe jeg ikke har fått med meg..

Nei da!! Er våken jeg :D
går bra her :D blodtrykket har ikke steget, men synket i stede. så nå må jeg ha påfyll av væske hos legen på fredag
kontrollen gikk bra den :D ny kontroll hos gyn 28.april og time igjen på sykehuset 3.mai :)

Back
Topp