Skravletråd Mars!

Jeg drømmer meg vel bort i sånt nå som prøvingen tar såpass tid.. Men fordelen er at jeg ikke foreløpig har gruet meg et sekund til alt som har med fødsel og gjøre :) Veldig rolig i tankene på den fronten
Åja, dere driver med det ja! Da kan jeg forstå behovet ditt ;)
Det er jo bra det da! Kommer ingenting godt ut av å gå og grue seg heller. Dem sier jo det at des mere positive følelser og ro man har ift, jo bedre er det :)

Åja, dere driver med det ja! Da kan jeg forstå behovet ditt ;)
Det er jo bra det da! Kommer ingenting godt ut av å gå og grue seg heller. Dem sier jo det at des mere positive følelser og ro man har ift, jo bedre er det :)

Jepp.. Fortsatt prøver gitt. Men får håpe det snur innen kort tid :)

Dagen skal nytes den. Blir nok innedag i regnværet.
Ikke noe gøy med sykdom:-/. God bedring til begge:-)
Innedag er koselig det å :)

Takk. Til å være syk så klarer J seg bedre enn meg :p haha. Krabber rundt å leker, jeg sitter halv dæv på gulvet å sukker tungt :p

Ååh. J plutselig fått feber? :( :( god bedring til dere begge!
Ja hun var litt varm i natt. Så gikk det ned på morgenen da vi stod opp. Men da vi våkna 8:30 så var den på 38,9 så da var det å ringe helsestasjonen å avlyse.
Hun klarer seg bedre enn meg :p til å ha feber er hun veldig glad.

Hvor lenge, hvis jeg kan spørre? Krysser fingrene for dere!!

Kun 10 mnd, men bare hatt 2 EL så langt så føles mye lengre.. Prøvd pergotime, letrozol og drillet eggstokkene. Skal sende inn papirer på IVF i mai. Blir noen runder med letrozol + mulig sprøyter i tillegg nå mens vi venter :)

Go morgen :) Da er frokosten inntatt mens lillegull tok seg en dupp :) Min kjære sto opp med henne i halv 8tida i morges, så fikk ho mor sove en time til før han dro på jobb ;)

Kun 10 mnd, men bare hatt 2 EL så langt så føles mye lengre.. Prøvd pergotime, letrozol og drillet eggstokkene. Skal sende inn papirer på IVF i mai. Blir noen runder med letrozol + mulig sprøyter i tillegg nå mens vi venter :)
Ok! Stay positive, det ordner seg sikkert :) masse lykke til :)

God morgen :)
Her sto vi opp sent da hun hadde nok en våken natt :p
Bestevenninnen min kan ikke møte oss, så må ta hun med på sykehuset på kontrollen idag. Går nok bra og tusen takk til dere som ønsket meg lykke til :) er ultralyd og sjekke blodtrykket

Back
Topp