Ja funker foreløpig. Han koser seg i armene våre når han først er rolig og klar for å sovne. Men merker magen er i veien nå og hadde håpet at han klarte å sovne i egen seng før lillebror kommer.Men det funker for dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja funker foreløpig. Han koser seg i armene våre når han først er rolig og klar for å sovne. Men merker magen er i veien nå og hadde håpet at han klarte å sovne i egen seng før lillebror kommer.Men det funker for dere?
Han sier mamma, pappa, hei, hade og titt-tei..."Titt-tei" herlig![]()
![]()
Ja. Enda litt tid igjen, men skjønner det er vanskelig nå når magen blir størreJa funker foreløpig. Han koser seg i armene våre når han først er rolig og klar for å sovne. Men merker magen er i veien nå og hadde håpet at han klarte å sovne i egen seng før lillebror kommer.
Hmmm brownies med isJeg har lyst på brownies![]()
Må nesten sjekke om vi har noe i fryserenTa deg is![]()
Kommet en del ord daHan sier mamma, pappa, hei, hade og titt-tei...
Er så skjønn når han prøver å snakke
Ja har vel ca 14 uker på oss nå daJa. Enda litt tid igjen, men skjønner det er vanskelig nå når magen blir større
Ellers får du sende gubben på butikkenMå nesten sjekke om vi har noe i fryseren
Er det så kort tid igjen?:OJa har vel ca 14 uker på oss nå da![]()
Takk for ddtFortsatt god bedring![]()
Må nok hente litt tips diverse stederVi får brainstorme oss frem til nye trådtemaer![]()
Skravlet stort sett den tiden jeg så null problem4,5 timer er mer enn jeg klarer når jeg er frisk!!dæven du er god
![]()
![]()
Hvor pleier du å hente tips?Må nok hente litt tips diverse steder
Takk , så snill du erBruke kvelden på å pleie deg selvsynes jeg du har fortjent når du har stått sånn på i dag
![]()
Kan jo ikke si detHvor pleier du å hente tips?![]()
Hva strikker du nå?I strikkingen igjen![]()
2 års sokkerHva strikker du nå?