Skravletråd Mars!

Dønn sliten, frøkna maser og snakker i ett, ønsker 1/2 minutt stillhet, er oppgitt og gjemmer ansiktet i hendene et lite øyeblikk..
Da kommer det fra litte U "titt-tei"..
Lille gutt har begynt å prate litt :love017:love017
Uff. Ingen fred å få når mor er sliten.

Men lille U kan nok smelte hvem som helst altså. Prater litt og alt :)

Hehe, min sovner også i armene våre, og må helst bæres også. Eneste måten vi har fått henne til å sovne på når hun ikke sovner ved puppen. Kan noen ganger sovne i vogna og. Min er bare 4 mnd da.
Å, ikke fått med meg at dere venter en til!! (Isåfall har jeg glemt det ;) ) Så moro!
Er jo koselig at de sovner i armene våre:-). Da min var 4 måneder måtte han bysses i søvn :-P.
Ja gleder oss til lillebror kommer i juli:-)

Åh, ja da skjønner jeg at det kan bli mye... :( Får du mye hjelp ellers i huset da?
Mannen gjør så godt han kan. Og jeg gjør så godt jeg kan,men egentlig har jeg nok med vanlige huslige sysler, men jeg vil jo så gjerne hjelpe til med resten også, så jeg kan vel bare skylde på meg selv.

Ja sover nå, han slet bare litt med å finne roen skikkelig. Vært en travel dag med besøk:-)
Mi har og vært relativ vanskelig med søvnen. Slitt mye for å finne roen. Noe som er uvanlig når vi er på trilletur og hun er trøtt. Da pleier hun sovne på 10-15min. Idag var hun plutselig drit sur og sovna etter 40 min

Mannen ligger å snorker på sofaen *river seg i håret*

Kjøpte en annen bleietype på butikken, og satser på formsydd og ull så snart jeg har det på plass. Tror jeg har bleie vi kan bruke, men usikker på om jeg har bleiebukse, siden hun har helt annen kroppsform enn de andre må hun ha større åpning til lårene. Så trolig strikke henne en ny og sette inn med lanolin. Det tar et par dager (pluss tiden å gidde å begynne) så derav en bleiepakke på butikken
Så flink du er:)

Back
Topp