Skravletråd Mars!

Må tenkte litt om sfoplass for eldste.

Jeg har tenkt på å redusere plassen, vi må da gjøre det før 1.4

Jeg har permisjon. Han trenger ikke full plass men for det sosiale kan han ha litt. Tenker jeg.

Så kom det fra gutten her i kveld at dersom han skulle på skole i morgen (han var kvalm klaget han på, men det gikk over da han spiste. Han var også sulten nemlig) ville han være mer på Sfo i det siste var det vært så lite...

Jeg har hentet ham i tretiden kanskje litt senere , de er åpen til halv fem, så jeg syntes det var lenge nok og derfor tenkt på å redusere. Men han liker seg der
Vil han være der så hadde jeg latt han være der:)
SFO er viktig for det sosiale, ihvertfall her:)

Vi skal trille bort til hs, men det er litt dårlig vær så jeg skal ikke være lenger ute enn jeg må :P men nå sovna han så da får jeg dusje så vi kommer oss av sted etterpå :P
Ah. Sånn sett. Jeg skulle egentlig sove nå som frøkna sovna kvart på 8. Men kom på jeg måtte ordne meg dersom vi drar 10 :p da triller vi. Spent på hvordan det går å trille ca 1 time med en veldig våken jente i vogna...

Falt litt ut i dag. Travelt med jobb og 3 små ;) sliten. Må organisere til i morgen.. Alle barna skal ut av huset før mannen skal på jobb.. Jeg drar før de står opp :p en test av hvordan hverdagen blir fremover!
Hørtes hektisk ut:P
Håper morgenen gikk fint!

Ah. Sånn sett. Jeg skulle egentlig sove nå som frøkna sovna kvart på 8. Men kom på jeg måtte ordne meg dersom vi drar 10 :p da triller vi. Spent på hvordan det går å trille ca 1 time med en veldig våken jente i vogna...

Må gå kl 9 vi da, tenkte jeg skulle rekke å veie før timen startet i dag for jeg har hvert seint ute de siste gangene Haha :P Lykke til med trilleturen da ;)

Haha jeg felte en tåre idag da gubben dro på jobb "neeei, kan vi ikke si at det er noe som heter 3 påskedag da" kommer jeg :p men neida. Tilbake til hverdagen å vi skal på helsestasjonen idag :)

Masse lykke til på helsestasjonen i dag, søta :) Er det kontroll du skal på eller?

På tide å våkne.

Jeg har vært våken i to timer da. Kan ikke sove mens lillesøster sover heller. Hun sover nå, men jeg må klargjøre de andre to. Hun sover normalt sett lenge, 3-5 timer, fra ca 10, men vi har time på hs klokka ti med vaksine.
Og jeg burde vært på melkebanken
Og på kjøpesenter
Høres ut som du har en "full dag" i dag :) Masse lykke til med vaksinene :)
Hva er det du trenger fra kjøpesenteret?

God morgen :) måtte døgne i dag :/ ellers hadde jeg ikke kommet opp på jobb. Skal egentlig stå opp om 2 timer, Men sånn ble det ikke
God morgen :)
Hvorfor måtte du døgne?

For..en.natt...

Skrik, urolig, søvnløs.. jeg er trøtt
Uff, høres ut som en slitsom natt.. Ikke rart at du er trøtt... Håper du får tatt deg en lur sammen med snuppa senere i løpet av dagen :)

God morgen :) kjenner jeg blir så glad og fornøyd når ungene avveksler hverandre gjennom natta slik at hu mor mer eller mindre er våken hele natta :p

Men er vel bare å få gjort noe fornuftig siden frøkna skal på skolen og vi skal på hs..

Ute så regner å blåser det bare pitte litt, sånn at man ikke kan se ut og man virkelig gleder seg til å komme ut :p jaja håper bare ikke hverken frøkna eller barnevogna blåser avgårde i dag :p

Dere får ha en fin fin dag alle sammen!
Høres ut som en slitsom natt.. Håper du får en "rolig" dag i dag og at du får lagt deg tidlig i kveld :)
Lykke til på HS :)

Ha en finfin dag :)

Lang natt men forkjølet baby, og frøken som bare vil sove i sengen vår.
Lille U og meg holder oss hjemme i dag
Masse god bedring til lille U og deg :)

God morgen :D
Har glemt å stille klokka i bilen så når jeg skulle kjøre ungene på SFO og så at det sto 06 i stedet for 07 på displayet hadde jeg veldig lyst å krype inn i senga igjen :P

Uff, høres ut som en slitsom natt.. Ikke rart at du er trøtt... Håper du får tatt deg en lur sammen med snuppa senere i løpet av dagen :)

Høres ut som en slitsom natt.. Håper du får en "rolig" dag i dag og at du får lagt deg tidlig i kveld :)
Lykke til på HS :)

Masse god bedring til lille U og deg :)
vi skal nok avgårde på babytreff. Ut kl 10 om hun er våken og blid. Treff kl 11 :) så er vi sjelden hjemme før 3 igjen. Og da er det handling, middag, legging, og så kveld. Tviiler på det blir lur :p

Uff... I dag er dagen vi SKULLE til København.. Men dessverre er det sykdom i huset.. :( Må utsette turen.. Utrolig kjedelig..

God morgen :D
Har glemt å stille klokka i bilen så når jeg skulle kjøre ungene på SFO og så at det sto 06 i stedet for 07 på displayet hadde jeg veldig lyst å krype inn i senga igjen :p
God morgen!
Kan tenke meg senga frista da, ja :D

vi skal nok avgårde på babytreff. Ut kl 10 om hun er våken og blid. Treff kl 11 :) så er vi sjelden hjemme før 3 igjen. Og da er det handling, middag, legging, og så kveld. Tviiler på det blir lur :p
Er det ikke typisk at de sover dårlig på nettene før dager som er helt fulle? Sånn er det her også.. :rolleyes:
Blir en tidlig kveld på deg i kveld da ? ;)

Back
Topp