Skravletråd Mars!

Har brukt "bare-hoppe-i det-selv-om-jeg-ikke-kan-det" to ganger tidligere.
Den ene gangen ønsket jeg å lære meg å lage mat.
Den andre gangen ble jeg tilbudt å bli opplært i et yrke jeg knapt hadde hørt om, og tjener i dag godt over 500k innen det..

Det pleier å går bra :P
Det er deg det. IKKE sånn det pleier å ende når jeg hopper ut i ting jeg ikke kan! :D

Har brukt "bare-hoppe-i det-selv-om-jeg-ikke-kan-det" to ganger tidligere.
Den ene gangen ønsket jeg å lære meg å lage mat.
Den andre gangen ble jeg tilbudt å bli opplært i et yrke jeg knapt hadde hørt om, og tjener i dag godt over 500k innen det..

Det pleier å går bra :P
Det er deg det. IKKE sånn det pleier å ende når jeg hopper ut i ting jeg ikke kan! :D
Blir ofte litt mer som "å nei, hvorfor i all verden bega jeg meg ut på det her..."-greie :D

Hvis den ser fin ut og ikke lukter vondt så kan du sikkert bare varme den opp igjen:) Så får du lagt babyen, og slappet av litt selv ;) Har nettopp fått mi til å sovne i egen seng nå, men styrer så gale før hun sovner at hun ligger som oftes på tvers med beina oppover sprinklene :P
Kakaoen virker bra. Men babyen våknet når jeg la henne i vugga, så vi må nok ned i senga.
Da bør hun vel få pysj først.

Mannen kom fra trening nå. Han må sikkert dusje. Ellers kunne han tatt henne så jeg kunne slappe av med kakao....

Må tenkte litt om sfoplass for eldste.

Jeg har tenkt på å redusere plassen, vi må da gjøre det før 1.4

Jeg har permisjon. Han trenger ikke full plass men for det sosiale kan han ha litt. Tenker jeg.

Så kom det fra gutten her i kveld at dersom han skulle på skole i morgen (han var kvalm klaget han på, men det gikk over da han spiste. Han var også sulten nemlig) ville han være mer på Sfo i det siste var det vært så lite...

Jeg har hentet ham i tretiden kanskje litt senere , de er åpen til halv fem, så jeg syntes det var lenge nok og derfor tenkt på å redusere. Men han liker seg der

37 minutter og ingen innlegg??

Falt litt ut i dag. Travelt med jobb og 3 små ;) sliten. Må organisere til i morgen.. Alle barna skal ut av huset før mannen skal på jobb.. Jeg drar før de står opp :p en test av hvordan hverdagen blir fremover!

Back
Topp