Holder jeg med deg i! Ja du er i permisjon ja! Hvor lenge?Må ta den helt ut siste dagen også
Mannen på jobb og jentungen i barnehagen
Jeg er hjemme i permisjon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder jeg med deg i! Ja du er i permisjon ja! Hvor lenge?Må ta den helt ut siste dagen også
Mannen på jobb og jentungen i barnehagen
Jeg er hjemme i permisjon![]()
Jeg har permisjon ut august. Så blir det nok noe ulønnet i slutten av åretHolder jeg med deg i! Ja du er i permisjon ja! Hvor lenge?
Det er deg det. IKKE sånn det pleier å ende når jeg hopper ut i ting jeg ikke kan!Har brukt "bare-hoppe-i det-selv-om-jeg-ikke-kan-det" to ganger tidligere.
Den ene gangen ønsket jeg å lære meg å lage mat.
Den andre gangen ble jeg tilbudt å bli opplært i et yrke jeg knapt hadde hørt om, og tjener i dag godt over 500k innen det..
Det pleier å går bra![]()
Til oktober. Så er det 6 uker ferie. Tilbake i jobb i slutten av nov. Så skal mannen gå i gradert perm til aprilJeg har permisjon ut august. Så blir det nok noe ulønnet i slutten av året
Enn du?
Har brukt "bare-hoppe-i det-selv-om-jeg-ikke-kan-det" to ganger tidligere.
Den ene gangen ønsket jeg å lære meg å lage mat.
Den andre gangen ble jeg tilbudt å bli opplært i et yrke jeg knapt hadde hørt om, og tjener i dag godt over 500k innen det..
Det pleier å går bra![]()
Blir ofte litt mer som "å nei, hvorfor i all verden bega jeg meg ut på det her..."-greieDet er deg det. IKKE sånn det pleier å ende når jeg hopper ut i ting jeg ikke kan!![]()
Det er deg det. IKKE sånn det pleier å ende når jeg hopper ut i ting jeg ikke kan!![]()
Blir ofte litt mer som "å nei, hvorfor i all verden bega jeg meg ut på det her..."-greie![]()
Haha, du får vise meg bildeIkke den erfaringen jeg har.
Vi får se hvordan det blir når "kjolen" er ferdig![]()
Høres bra ut detTil oktober. Så er det 6 uker ferie. Tilbake i jobb i slutten av nov. Så skal mannen gå i gradert perm til april
Går fort jaMen du kunne vel strikke fra før av?
Knapper og tråder går vel fort
Gave til noen andre?Går fort ja
Men den er egentlig for liten
Kakaoen virker bra. Men babyen våknet når jeg la henne i vugga, så vi må nok ned i senga.Hvis den ser fin ut og ikke lukter vondt så kan du sikkert bare varme den opp igjenSå får du lagt babyen, og slappet av litt selv
Har nettopp fått mi til å sovne i egen seng nå, men styrer så gale før hun sovner at hun ligger som oftes på tvers med beina oppover sprinklene
![]()
Det blir de nokBlir spennende å se kravene i april da. Blirbstrengere tror du?
He he det går fint uten
Det blir det. Søker bhg fra høsten2017. Må løse det fra april til august da..Høres bra ut det![]()
Jeg har lagt meg37 minutter og ingen innlegg??
Jeg har lest bok37 minutter og ingen innlegg??