Skravletråd Mars!

Flere som blir litt mistenksom når det kommer inn nye medlemmer for å lovprise et spesielt merke som det er spurt om?

Æææh i mårra skal gubben tilbake på jobb. Noo. Liker ikke haha.

Vi skal ikke så mye idag. Jeg og gubben er litt småsyk. Men jeg er ikke så syk som gubben, haha han er jo nesten døende :p men jeg har klart å dra han med ut på trilletur da :D
Må ærlig innrømme jeg gruer meg til gubben skal begynne å jobbe igjen. Er sykt digg å ha han hjemme <3

Menn er alltid døende når de er syke :P hvordan syke er dere? Er det forkjølelse på gang?

Deilig med trilletur! Det er jo så mildt og godt ute i dag❤️
Påskemorgen-medalje :) tror ikke det er premien han vil ga, er bare det å vinne ;) han har et veldig sterkt konkurranseinstinkt :P
Føler med han! :P Jeg har et sterkt konkurranseinstinkt selv og vet hvor fælt det er å tape :p

Ny runde med lam til middag idag. Gledes :)
Høres godt ut! Kos deg med deilig middag❤️

Da har de sikkert googlet noe og funnet tråden?

Må ærlig innrømme jeg gruer meg til gubben skal begynne å jobbe igjen. Er sykt digg å ha han hjemme <3

Menn er alltid døende når de er syke :P hvordan syke er dere? Er det forkjølelse på gang?

Deilig med trilletur! Det er jo så mildt og godt ute i dag❤️

Føler med han! :P Jeg har et sterkt konkurranseinstinkt selv og vet hvor fælt det er å tape :p

Høres godt ut! Kos deg med deilig middag❤️
Ble ikke spist så mye lam som jeg trodde..var enda mett etter frokost :p

Vi har ikke gjort så mye. Vi var på søndagsåpen butikk jakt :p måtte helt til grønland. Fant jo ikke det vi trengte :p så nei gleder meg litt til påsken er over.
Haha. Vanskelig med stengte butikker :p

Selve det utslettet fikk vi bort, men stadig rød og småsår.

Som jeg sa til mannen i morges, denne ungen får jeg ikke til!!

Sår bak, og det vi gjorde med de andre, bleiene og salvene vi brukte, funker ikke.

Sår under haken. Mer enn de andre, i dag når jeg vasket kom det blod på kluten!! Hun er en gulper. Vi tørker og har smikke på, men fukt er der nok. Skal ta det opp med hs i morgen.

Sår bak øret også. Jeg vasker nå der med en klut morgen og kveld og tenker ikke mer over det, men o går kveld lekte jeg med øret hennes mens jeg ammet, der var "krustet", altså at det har vesket noe som har tørket. Sår ja. (gult, ikke blod)

Hvorfor får jeg ikke til denne ungen?
Høres ut som hun har veldig sensitiv hud:)
Sikkert lurt å høre med hs ja..

Flere som blir litt mistenksom når det kommer inn nye medlemmer for å lovprise et spesielt merke som det er spurt om?
Jepp, blir det jeg også..

Back
Topp