Skravletråd Mars!

Oi, skjønner du er trøtt!:rolleyes:
Fortsatt sår i rumpa, snuppa di? Stakkars lille:(
Selve det utslettet fikk vi bort, men stadig rød og småsår.

Som jeg sa til mannen i morges, denne ungen får jeg ikke til!!

Sår bak, og det vi gjorde med de andre, bleiene og salvene vi brukte, funker ikke.

Sår under haken. Mer enn de andre, i dag når jeg vasket kom det blod på kluten!! Hun er en gulper. Vi tørker og har smikke på, men fukt er der nok. Skal ta det opp med hs i morgen.

Sår bak øret også. Jeg vasker nå der med en klut morgen og kveld og tenker ikke mer over det, men o går kveld lekte jeg med øret hennes mens jeg ammet, der var "krustet", altså at det har vesket noe som har tørket. Sår ja. (gult, ikke blod)

Hvorfor får jeg ikke til denne ungen?

Har lyst på noe men finner ikke ut hva :o

Selve det utslettet fikk vi bort, men stadig rød og småsår.

Som jeg sa til mannen i morges, denne ungen får jeg ikke til!!

Sår bak, og det vi gjorde med de andre, bleiene og salvene vi brukte, funker ikke.

Sår under haken. Mer enn de andre, i dag når jeg vasket kom det blod på kluten!! Hun er en gulper. Vi tørker og har smikke på, men fukt er der nok. Skal ta det opp med hs i morgen.

Sår bak øret også. Jeg vasker nå der med en klut morgen og kveld og tenker ikke mer over det, men o går kveld lekte jeg med øret hennes mens jeg ammet, der var "krustet", altså at det har vesket noe som har tørket. Sår ja. (gult, ikke blod)

Hvorfor får jeg ikke til denne ungen?
Nummer tre skal alltid være en vrang en ;)

Men serriøst, har du prøvd potetmel? Det funket som gull her på mi når hun var sår bak og sår i valker og under haka. Lufttørking og potetmel. Ungen var på det værste dekket av potetmel fra topp til tå. Men det funket.

Nummer tre skal alltid være en vrang en ;)

Men serriøst, har du prøvd potetmel? Det funket som gull her på mi når hun var sår bak og sår i valker og under haka. Lufttørking og potetmel. Ungen var på det værste dekket av potetmel fra topp til tå. Men det funket.

Har tenkt tanken, for jeg kjøpte babypudder, det hadde jeg på eldste husket jeg jo. Men åpenbart et annet merke, for denne her var parfymert. Nå reagerte hun forsåvidt ikke på parfymen så vidt jeg kunne se, men det virker litt naturstridig å pøse parfyme på en baby når vi har benyttet parfymefritt vaskemiddel siden før eldste ble født, liksom.

Lufttørking av stumpen går fint. Legger henne på badegulvet mens jeg steller meg (og bytter håndkle og tørker henne og lar henne lufttørke videre når hun i 95% av tilfellene tisser. Og lurer på om jeg kanskje likegodt skal finne frem potta, men det er en annen sak)

Men under haka er vel noe av problemet at hun ikke løfter hodet særlig lenge av gangen når hun ligger på magen heller. Ikke på gulvet i alle fall, på oss gjør hun det mer, så da må jeg vel evt begynne å legge henne mer på far og mindre på gulvet da. Det er vanskelig å komme til med kluten for å vaske og tørke, så følgelig blir det lett klamt inni der.

Potetmel bør vel følgelig forsøkes

Back
Topp