Aaah! Det ligger til familien altsåVeldig!!! Nesten litt for mye noen ganger. Har det fra far sinHehe, er bare en sånn derre påskemorgen-medalje.
Jeg husker jeg vant en kykkelikokkos t-skjorte en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah! Det ligger til familien altsåVeldig!!! Nesten litt for mye noen ganger. Har det fra far sinHehe, er bare en sånn derre påskemorgen-medalje.
He he ja er visst detHaha, ja det er harde lærdommer å ta med seg fra påskemorgen![]()
Takk,han sover nå så får vi se hvordan han er når han våknerUff. God bedring til lille U![]()
Feber og eller?Takk,han sover nå så får vi se hvordan han er når han våkner
Kos dere på turUt på tur igjen. Denne gangen til mamma og pappa på middag. Ikke en eneste ren innedag denne påska![]()
Ingen feber heldigvisFeber og eller?
Ikke helt frisk enda du heller?:/ godt feberen ikke er der enda. Satser på en mild forkjølelseIngen feber heldigvis
Er ganske forkjølet selv så fult mulig vi to tar en hjemmedag i morgen
TakkKos dere på tur
Er frisk igjen etter omgangssjuken for lenge siden.Ikke helt frisk enda du heller?:/ godt feberen ikke er der enda. Satser på en mild forkjølelse![]()
Uff. Slitsomt når kroppen er slik :/ føler seg rett og slett ekstremt sliten og svakEr frisk igjen etter omgangssjuken for lenge siden.
Er bare forkjølet jeg også.
Tett i brystet, hoster, vondt i halsen, slapp og vondt i alt av muskler
Vaske klærTakkhva skal dere idag?
Må spørre en av de forumansvarligeHvordan sletter jeg en tråd? Oppretta en tråd på feil underforum, men skjønner ikke hvordan jeg får sletta den![]()
Kos dere masse søtaUt på tur igjen. Denne gangen til mamma og pappa på middag. Ikke en eneste ren innedag denne påska![]()
Tror ikke du får gjort det selv, send en PM til Tamara, eller en av de andre administratorene og be om å få den slettet eller flyttet.Hvordan sletter jeg en tråd? Oppretta en tråd på feil underforum, men skjønner ikke hvordan jeg får sletta den![]()
Tror ikke du får gjort det selv, send en PM til Tamara, eller en av de andre administratorene og be om å få den slettet eller flyttet.
Takk! Sendte til Tamara, så ble det ornda i en fei!Må spørre en av de forumansvarligede kan flytte eller slettr
Nei, heldigvisSpiller ingen trille så lenge man skjønner hva du mener![]()
Tiden flyrBare bra med henne. Ja vokser til.
Blir 4 mnd nå den 2 april![]()