Virkelig vaffelyst her i dagLag... vafler eller noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virkelig vaffelyst her i dagLag... vafler eller noe![]()
Så det etterpåVirkelig vaffelyst her i dag![]()
Hehe. Lag noen t meg og dåSå det etterpåjeg må få tak i Philadelphia idag. Så skal jeg lage vafler
![]()
Hva tenker du på nå?Flere som blir litt mistenksom når det kommer inn nye medlemmer for å lovprise et spesielt merke som det er spurt om?
Hihi. skal lage lavkarbo vaflerHehe. Lag noen t meg og då![]()
Når noen kommer og skriver i en tråd og det er deres eneste innlegg.Hva tenker du på nå?
Må ærlig innrømme jeg gruer meg til gubben skal begynne å jobbe igjen. Er sykt digg å ha han hjemme <3Æææh i mårra skal gubben tilbake på jobb. Noo. Liker ikke haha.
Vi skal ikke så mye idag. Jeg og gubben er litt småsyk. Men jeg er ikke så syk som gubben, haha han er jo nesten døendemen jeg har klart å dra han med ut på trilletur da
![]()
Føler med han!Påskemorgen-medaljetror ikke det er premien han vil ga, er bare det å vinne
han har et veldig sterkt konkurranseinstinkt
![]()
Høres godt ut! Kos deg med deilig middagNy runde med lam til middag idag. Gledes![]()
Vi har ikke gjort så mye. Vi var på søndagsåpen butikk jaktTakk takk, søtahva gjør dere idag da?
Ble ikke spist så mye lam som jeg trodde..var enda mett etter frokostMå ærlig innrømme jeg gruer meg til gubben skal begynne å jobbe igjen. Er sykt digg å ha han hjemme <3
Menn er alltid døende når de er sykehvordan syke er dere? Er det forkjølelse på gang?
Deilig med trilletur! Det er jo så mildt og godt ute i dag
Føler med han!Jeg har et sterkt konkurranseinstinkt selv og vet hvor fælt det er å tape
![]()
Høres godt ut! Kos deg med deilig middag![]()
Haha. Vanskelig med stengte butikkerVi har ikke gjort så mye. Vi var på søndagsåpen butikk jaktmåtte helt til grønland. Fant jo ikke det vi trengte
så nei gleder meg litt til påsken er over.
Joda. Men kanskje de google og fant tråden?Når noen kommer og skriver i en tråd og det er deres eneste innlegg.
Som i tråden om tiny trolls ens som ligger på generelt nå
Det er klartMå jo det når man kan spare pengdr. 60 % på sko må benyttes
Av jobb vakta?Takk søte du
1 time igjen...
Helt sikkert men sånn ovrrdrevdn skryt gjør meg likevel skeptisk.Da har de sikkert googlet noe og funnet tråden?
Høres ut som hun har veldig sensitiv hudSelve det utslettet fikk vi bort, men stadig rød og småsår.
Som jeg sa til mannen i morges, denne ungen får jeg ikke til!!
Sår bak, og det vi gjorde med de andre, bleiene og salvene vi brukte, funker ikke.
Sår under haken. Mer enn de andre, i dag når jeg vasket kom det blod på kluten!! Hun er en gulper. Vi tørker og har smikke på, men fukt er der nok. Skal ta det opp med hs i morgen.
Sår bak øret også. Jeg vasker nå der med en klut morgen og kveld og tenker ikke mer over det, men o går kveld lekte jeg med øret hennes mens jeg ammet, der var "krustet", altså at det har vesket noe som har tørket. Sår ja. (gult, ikke blod)
Hvorfor får jeg ikke til denne ungen?
Det er ikke lengeTakk søte du
1 time igjen...
Jepp, blir det jeg også..Flere som blir litt mistenksom når det kommer inn nye medlemmer for å lovprise et spesielt merke som det er spurt om?