Sove godtFår vel finne senga..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sove godtFår vel finne senga..
Jeg åEr lysvåken jeg
...
Oi, det var hektisk skjønner jegHer sjekkes den av
Tørst - mellomste
Sulten - eldste
Neseblod - eldste
Dere vekket meg med alt pratet ved neseblod - mellomste
Neseblod igjen - eldste.
De skulle vært i seng 20.
Mannen er på trening og jeg er ikke i form, og til de legger seg er det vanskelig å få lagt yngste også, som forøvrig er fornøyd med å ammes i sofaen men det et et pes å komme seg derfra med baby og pc på fanget når det ropes "neseblod".
Velkommen hjemHjemme nå heldigvid
Usj, lykke tilFjerne gamle fyllinger og kegge på nye
trekke visdomstann
God morgenGod morgen. Hva står på planene i dag da?
God morgenGod morgen. Hva står på planene i dag da?
Morgenfugl <3Jeg å![]()
Jeg ga opp sofa og la meg på senga med frøkna uten å stelle for natta. Vi har en kjip situasjon med at jeg ikke finner en tøybleie hun ikke blir sår av, og med papir må vi bytte en gang pr natt ellers må vi bytte på senga, så jeg tenkte stellet kunne hun få senere. Det tok endelig slutt på maset fra ungene, men frøkna hylte!Oi, det var hektisk skjønner jeg
Håper dere alle fikk en god natt til slutt![]()
Spørs hva slags video detHvorfor skal det være så vanskelig å herme etter en video på nettet ?
Flott det gikk fintTakk for det. Foreløpig har det gått strålende og litt under 1.5 time igjen
![]()
Nå fortjener du noen fridager ja1 vakt igjen denne påsken. Kjenner bekkenet har godt av litt fri nå
Haha ungen min er en sikkelig earlybirdMorgenfugl <3
Du er alltid tidlig oppe du søta
Hvordan var natten? Sovet godt?
Hoho konkurrangse instingtOg 6åringen blir like sur hver gang han ikke vinner på konkurranse på påskemorgen..![]()
Hadde en grei natt selv. Snupp sov ikke før 23.30 i går. Så våkna hun 02.30 og 06.30 for mat. Sov videre til klokken 10.00 og nå har pappaen tatt henne opp ;DHaha ungen min er en sikkelig earlybirdnå våkna vi fra lur nr 1. Den var på ca en time
gud så trøtt jeg er.
Natten var grei. Ble ett lite maraton mellom sengene
Hva med deg??
Men du var det på morningen vel ?Jeg å![]()