Skravletråd Mars!

Ok jenter sov godt. . Skulle ha vært i sove land for flere timer siden hahaha

Her sjekkes den av

Tørst - mellomste
Sulten - eldste
Neseblod - eldste
Dere vekket meg med alt pratet ved neseblod - mellomste
Neseblod igjen - eldste.

De skulle vært i seng 20.

Mannen er på trening og jeg er ikke i form, og til de legger seg er det vanskelig å få lagt yngste også, som forøvrig er fornøyd med å ammes i sofaen men det et et pes å komme seg derfra med baby og pc på fanget når det ropes "neseblod".
Oi, det var hektisk skjønner jeg:(
Håper dere alle fikk en god natt til slutt:)

Oi, det var hektisk skjønner jeg:(
Håper dere alle fikk en god natt til slutt:)
Jeg ga opp sofa og la meg på senga med frøkna uten å stelle for natta. Vi har en kjip situasjon med at jeg ikke finner en tøybleie hun ikke blir sår av, og med papir må vi bytte en gang pr natt ellers må vi bytte på senga, så jeg tenkte stellet kunne hun få senere. Det tok endelig slutt på maset fra ungene, men frøkna hylte!

Etter ei stund med byssing la jeg meg ned igjen og ammet til vi sovnet begge to.
Når mannen hadde dusjet sto jeg opp og ble sittende altfor lenge i sofaen med pc da jeg kom over en link til en blogg av ei som mistet sin datter i en ulykke og nå har skrevet bok.
Så rundt 2 fikk frøkna nattbleie og pysj, ammet da, rundt to og rundt fire. Hun våknet også seks og mannen spurte hva som skjer. Jeg ammer vel, det er det som skjer om natta, bare avbrutt av at jeg sover litt svarte jeg, men da ville hun ikke die, bare kose, ta på meg og sånn. Så sov vi til åtte og nå er hun sprell våken.

Og jeg er trøtt

Morgenfugl <3
Du er alltid tidlig oppe du søta❤️
Hvordan var natten? Sovet godt?
Haha ungen min er en sikkelig earlybird :p nå våkna vi fra lur nr 1. Den var på ca en time :p gud så trøtt jeg er.

Natten var grei. Ble ett lite maraton mellom sengene :p

Hva med deg??

Og 6åringen blir like sur hver gang han ikke vinner på konkurranse på påskemorgen.. :P

Haha ungen min er en sikkelig earlybird :p nå våkna vi fra lur nr 1. Den var på ca en time :p gud så trøtt jeg er.

Natten var grei. Ble ett lite maraton mellom sengene :p

Hva med deg??
Hadde en grei natt selv. Snupp sov ikke før 23.30 i går. Så våkna hun 02.30 og 06.30 for mat. Sov videre til klokken 10.00 og nå har pappaen tatt henne opp ;D

Jeg elsker at han har ferie!! Ligger lenge hver morgen nå!! Jeg gjør nattarbeidet også lar han meg ligge en time ekstra om morgningene :D

Hvordan ser dagen ut snupp?

Back
Topp