Skravletråd Mars!

Apropo tall på antall innlegg så var gårsdagens tall langt bedre enn fredagens tall. Jeg utfordrer dere til å skravle enda mere i dag. Dere må jo begynne å øke tempoe litt pga april ;) :knegg: ;) :P

Min våkner 5-6 tiden. Men siden det er sommertid så våknet hun 7 :) så det gjorde meg ingenting.

Er ikke helt uthvilt, men jeg tok meg en powernap sammen med J :)
Tatt oss powernap her også. Dvs mannen tok morgenstellet men kom ettet en stund for en "hikketår" og så sovnet hun. Jeg har dog ikke sovet siden de kom inn igjen da

Nå lager han frokost mens jeg og tuppa er på badet.

Veide oss forresten jeg.

Jeg er 6,1 kilo tyngre når jeg holder henne

Det antyder at hun er en god kilo tyngre enn søstra på samme alder...

Men begge fulgte/følger de sin egen kurve så det er helt greit

God morgen:)
Kroppene her er heller ikke riktig justert:P
Godt det er ferie.

Ja, også har vi late dager etter ferien også. Eldste på skolen innen 8.30 vi andre tar det som det kommer (leverer mellomste i bhg når vi har levert ham på skolen da)

Mannen må snart få seg en jobb....

Tatt oss powernap her også. Dvs mannen tok morgenstellet men kom ettet en stund for en "hikketår" og så sovnet hun. Jeg har dog ikke sovet siden de kom inn igjen da

Nå lager han frokost mens jeg og tuppa er på badet.
Vi sov i to timer vi :o skjønte ingenting da jeg våkna :p for gubben satt på gulvet "dere tar jo hele sofaen dere to" :p

Frokost ja :) det må jeg også få i meg. What to eat.

Står og lager panna cotta, hva driver dere med?

Apropo tall på antall innlegg så var gårsdagens tall langt bedre enn fredagens tall. Jeg utfordrer dere til å skravle enda mere i dag. Dere må jo begynne å øke tempoe litt pga april ;) :knegg: ;) :P

Will try.
Siden det åpenbart blåser så mye på fjellet at vi ikke skal dit

Ikke sant :p samme med oss. Så spent på hvordan frøkna utvikler seg videre :p
Tror vi får en skikkelig sta gutt her hvis dette fortsetter.. gleder meg til han går skikkelig selv uten støtte slik han kan gå selv på turer. Så kan han forhåpentligvis få ut litt ekstra energi :-)

Back
Topp