Haha, samme beskjed får jegTypisk det der! Mem hvis jeg sovner på sofaen, så sier han "hvprfor går du ikke bare å legger deg?"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samme beskjed får jegTypisk det der! Mem hvis jeg sovner på sofaen, så sier han "hvprfor går du ikke bare å legger deg?"![]()
Da må jeg prøve neste gang jeg ser denHaha! Skjønner hva du mener. Kvikk lunsj er liksom nr 1 for megMen denne var seriøst god! Og jeg som vanligvis ikke er fan av sjokolade med tilsatt smak på!
Kan jeg komme på dessert?Tror det vil bli veldig bra, og panne cotta med jordbærsaus til dessert
God morgen
Her regner det så vi vurderer kino![]()
Haha tror jeg kommer til å vise leg til jeg er 50Hahadu får ta det som et kompliment at du må vise leg
![]()
Må lufte skrotten littHerlig med en tur da![]()
Tatt oss powernap her også. Dvs mannen tok morgenstellet men kom ettet en stund for en "hikketår" og så sovnet hun. Jeg har dog ikke sovet siden de kom inn igjen daMin våkner 5-6 tiden. Men siden det er sommertid så våknet hun 7så det gjorde meg ingenting.
Er ikke helt uthvilt, men jeg tok meg en powernap sammen med J![]()
Godt det er ferie.God morgen
Kroppene her er heller ikke riktig justert![]()
Viktig det også av og tilMå lufte skrotten litt![]()
Vi sov i to timer viTatt oss powernap her også. Dvs mannen tok morgenstellet men kom ettet en stund for en "hikketår" og så sovnet hun. Jeg har dog ikke sovet siden de kom inn igjen da
Nå lager han frokost mens jeg og tuppa er på badet.
Blir litt vanskelig i dag.Apropo tall på antall innlegg så var gårsdagens tall langt bedre enn fredagens tall. Jeg utfordrer dere til å skravle enda mere i dag. Dere må jo begynne å øke tempoe litt pga april![]()
![]()
![]()
![]()
Ikke santSkikkelig sta også. Men med 2 sta foreldrene så ligger det vel i genene![]()
Hva skal dere se ?God morgen
Her regner det så vi vurderer kino![]()
Drikker kaffe. Huset akkurat vaska og jenta soverStår og lager panna cotta, hva driver dere med?
Har en hissig propp av en gutt som vil gjøre alt han ikke får lov til og dermed hyler og sutrer når han ikke får lov. Gi meg styrkeStår og lager panna cotta, hva driver dere med?
Apropo tall på antall innlegg så var gårsdagens tall langt bedre enn fredagens tall. Jeg utfordrer dere til å skravle enda mere i dag. Dere må jo begynne å øke tempoe litt pga april![]()
![]()
![]()
![]()
Tror vi får en skikkelig sta gutt her hvis dette fortsetter.. gleder meg til han går skikkelig selv uten støtte slik han kan gå selv på turer. Så kan han forhåpentligvis få ut litt ekstra energiIkke santsamme med oss. Så spent på hvordan frøkna utvikler seg videre
![]()