Uff. Mange slike ila dagen?Da har jeg hatt dagens første utbrudd fra mini. Hylte i 10 min fordi han ikke klarte å klatre opp på stuebordet og krype rundt der og heller ikke fikk lov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff. Mange slike ila dagen?Da har jeg hatt dagens første utbrudd fra mini. Hylte i 10 min fordi han ikke klarte å klatre opp på stuebordet og krype rundt der og heller ikke fikk lov.
Jeg rr enten alene eller med flereDa vil de andre bare se rart på meger oftest flere samtidig og da går skravla
Får se om du får gjort noe mens hun sover kanskjeMi gjør det innimellom. Men stort sett sover hun til 06..
Vaske hus ja! Det vurde jeg gjort også. Får se hva dagen bringer. Er jo som sagt alene med lillemor, og er dårlig vær ute så..
Nja varierer. Hvis han gjør noe han ikke får lov til så kan han gjerne sutre litt en liten stund. Men nå har han funnet en teknik på å komme seg oppå stuebordet og er absolutt ikke fornøyd når han ikke får lov. Stritter i mot når vi setter han på fanget, er kjapt borte igjen hvis vi tar han vekk fra bordet og legger han en annen plass osv. Men nå begynte han tydeligvis å bli trøtt også så nå sovnet hanUff. Mange slike ila dagen?
Haha, så normale vi kan få blitt![]()
Haha, ja det skulle tatt seg ut![]()
Sta gutt du harNja varierer. Hvis han gjør noe han ikke får lov til så kan han gjerne sutre litt en liten stund. Men nå har han funnet en teknik på å komme seg oppå stuebordet og er absolutt ikke fornøyd når han ikke får lov. Stritter i mot når vi setter han på fanget, er kjapt borte igjen hvis vi tar han vekk fra bordet og legger han en annen plass osv. Men nå begynte han tydeligvis å bli trøtt også så nå sovnet han. Mulig en kombinasjon av trøtthet og det at han ikke fikk lov til å klatre på bordet som utløste utbruddet
Håper du fikk sove godt i nattSov godt du også
Nå har jeg lagt meg, men vekket vesla da jeg byttet bleie, så jeg ammer. Deretter sove!!!
Så da ble vi liggende å kose og prate om alt mellom himmel og jord. Ganske kos igrunn. Tror vi sovnet hånd i hånd også.Jeg syns den er knallgod.. men nå tar de den vekk da, for som sagt så virker det som der bare er meg som har prøvd og som liker den![]()
Ok, sånn det var. Får sjekke om de enda har den no sted og så hamstre daDen skulle bare lages i ett vist antall sjokolader, så det er derfor den forsvinner igjen..
Min våkner 5-6 tiden. Men siden det er sommertid så våknet hun 7Er du mentalt omstilt til sommertid da? Uthvilt som om klokka er sju?
Mitt hode har ikke det, nemlig
Ok, sånn det var. Får sjekke om de enda har den no sted og så hamstre da![]()
Vi har ingen planerIkke så mye. Skal på kveldsvakt i ettermiddag. Frem til da blir det vel å underholde mini
. Der da?
HahaHaha I wish![]()
Neida, var ute med en venninne, står i baren å skal kjøpe øl, måtte vise leg.
Så sier mannen i baren. "WOW you're old" hahaha
Jeg "er jeg eldre enn deg?"
Han "yes"
Skikkelig sta også. Men med 2 sta foreldrene så ligger det vel i geneneSta gutt du har![]()
God morgenGod morgen.
Eller noe sånn
Kroppen min har ikke sommertid inne enda. Feriemodus har den også.
Babyen... Er åpenbart klar for en ny dag etter normale tider for hverdag i sommertid.
Herlig med en tur daVi har ingen planerjeg er litt sliten etter i går
men skal nok klare å komme meg ut en tur.
God morgenGod morgen. Her fikk jeg sove til kl 7 idag
. Så nå har vi stelt oss og fått i oss litt frokost
![]()
God morgenHeihei! Hva skal dere idag da?
![]()
Ja kjente jeg trengte detGod morgen
Så deilig å sove litt!