Haha, ganske dramatiskSmurfedisco, er det er man lager blodbad dersom man danser til Trond Viggo sin "tramp, tramp på en smurf"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ganske dramatiskSmurfedisco, er det er man lager blodbad dersom man danser til Trond Viggo sin "tramp, tramp på en smurf"![]()
Usj, mye penere å få shinet litt uteVi planerte ut hele plenen for 2 år siden,så hagen måtte taes. Så ut som et hjørmehull![]()
Åh så gøy for største daHei på ddgHer har mannen tatt med seg største på overasskelses-tur til stort badeland i nabobyen. Så jeg og frøkna er hjemme alene i dag. Akkurat nå skal vi sooove... vært oppe litt vel tidlig idag.
Familie middag herHeihei! Hva skal dere idag da?
![]()
Jeg skal på kveldsvakt senere idagHeihei! Hva skal dere idag da?
![]()
Koselig. hva serveres?Familie middag her![]()
Helt enigGodt med litt hvile før neste vakt![]()
FamilietidJeg skal på kveldsvakt senere idag. Ellers kvalitetstid med mini. Der da??
Kl 05. Nånfår jeg ikke sove heller. Hva skjer med det?! Pleier ikke å være no problem. Tror hodet er litt annerledes innstilt når man har baby!Åh så gøy for største da![]()
Hvor tidlig stod du opp?
Lammestek med sjy-saus og rotgrønnsakerKoselig. hva serveres?![]()
Jeg syns den er knallgod.. men nå tar de den vekk da, for som sagt så virker det som der bare er meg som har prøvd og som liker denHar ikke prøvd
Oj! Tidlig. Hatt det slik selv i 2 uker. Frøkna våkner daKl 05. Nånfår jeg ikke sove heller. Hva skjer med det?! Pleier ikke å være no problem. Tror hodet er litt annerledes innstilt når man har baby!
Hva skal du idag da?
Lammestek med sjy-saus og rotgrønnsaker
Stikker hull i steken som jeg fyller mer hvitløk, rosmarin og timian.
Legger steken på en rist i ovnen med en langpanne med vann under.
Ca 30 minutter før steken er ferdig tar jeg langpannen ut, heller av sjyen og har i grønnsaken sammen med timian og rosmarin.
Setter langpannen inn igjen.
Når steken er ferdig settes temperaturen opp til 225 grader og lar stå mens steken hviler i ca 20 minutter.
Lager saus av sjyen
Tenker jeg skal bruke amadine poteter, søtpotet, pastinakk, rødbeter og gulrøtter
Tror det vil bli veldig bra, og panne cotta med jordbærsaus til dessertJeg fikk vann i munnen.
Det hørtes .. nydelig ut!
Får jeg komme på middag?Tror det vil bli veldig bra, og panne cotta med jordbærsaus til dessert
Har 4 kg kjøtt på 8 personer + 2 barn så det er mer enn nokFår jeg komme på middag?
Herlig!Har 4 kg kjøtt på 8 personer + 2 barn så det er mer enn nok![]()
Mi gjør det innimellom. Men stort sett sover hun til 06..Oj! Tidlig. Hatt det slik selv i 2 uker. Frøkna våkner da![]()
Jeg skal vaske hus![]()