Skravletråd Mars!

Hei på ddg :) Her har mannen tatt med seg største på overasskelses-tur til stort badeland i nabobyen. Så jeg og frøkna er hjemme alene i dag. Akkurat nå skal vi sooove... vært oppe litt vel tidlig idag.
Åh så gøy for største da :D
Hvor tidlig stod du opp?

Koselig. hva serveres?:)
Lammestek med sjy-saus og rotgrønnsaker :)

Stikker hull i steken som jeg fyller mer hvitløk, rosmarin og timian.
Legger steken på en rist i ovnen med en langpanne med vann under.
Ca 30 minutter før steken er ferdig tar jeg langpannen ut, heller av sjyen og har i grønnsaken sammen med timian og rosmarin.
Setter langpannen inn igjen.
Når steken er ferdig settes temperaturen opp til 225 grader og lar stå mens steken hviler i ca 20 minutter.
Lager saus av sjyen

Tenker jeg skal bruke amadine poteter, søtpotet, pastinakk, rødbeter og gulrøtter

Kl 05. Nånfår jeg ikke sove heller. Hva skjer med det?! Pleier ikke å være no problem. Tror hodet er litt annerledes innstilt når man har baby!

Hva skal du idag da?
Oj! Tidlig. Hatt det slik selv i 2 uker. Frøkna våkner da :(

Jeg skal vaske hus :p

Lammestek med sjy-saus og rotgrønnsaker :)

Stikker hull i steken som jeg fyller mer hvitløk, rosmarin og timian.
Legger steken på en rist i ovnen med en langpanne med vann under.
Ca 30 minutter før steken er ferdig tar jeg langpannen ut, heller av sjyen og har i grønnsaken sammen med timian og rosmarin.
Setter langpannen inn igjen.
Når steken er ferdig settes temperaturen opp til 225 grader og lar stå mens steken hviler i ca 20 minutter.
Lager saus av sjyen

Tenker jeg skal bruke amadine poteter, søtpotet, pastinakk, rødbeter og gulrøtter

Jeg fikk vann i munnen.

Det hørtes .. nydelig ut!

Da har jeg hatt dagens første utbrudd fra mini. Hylte i 10 min fordi han ikke klarte å klatre opp på stuebordet og krype rundt der og heller ikke fikk lov.

Oj! Tidlig. Hatt det slik selv i 2 uker. Frøkna våkner da :(

Jeg skal vaske hus :p
Mi gjør det innimellom. Men stort sett sover hun til 06..

Vaske hus ja! Det vurde jeg gjort også. Får se hva dagen bringer. Er jo som sagt alene med lillemor, og er dårlig vær ute så..

Back
Topp