Skravletråd Mars!

Mi gjør det innimellom. Men stort sett sover hun til 06..

Vaske hus ja! Det vurde jeg gjort også. Får se hva dagen bringer. Er jo som sagt alene med lillemor, og er dårlig vær ute så..
Får se om du får gjort noe mens hun sover kanskje :)

Uff. Mange slike ila dagen?
Nja varierer. Hvis han gjør noe han ikke får lov til så kan han gjerne sutre litt en liten stund. Men nå har han funnet en teknik på å komme seg oppå stuebordet og er absolutt ikke fornøyd når han ikke får lov. Stritter i mot når vi setter han på fanget, er kjapt borte igjen hvis vi tar han vekk fra bordet og legger han en annen plass osv. Men nå begynte han tydeligvis å bli trøtt også så nå sovnet han:-). Mulig en kombinasjon av trøtthet og det at han ikke fikk lov til å klatre på bordet som utløste utbruddet

Nja varierer. Hvis han gjør noe han ikke får lov til så kan han gjerne sutre litt en liten stund. Men nå har han funnet en teknik på å komme seg oppå stuebordet og er absolutt ikke fornøyd når han ikke får lov. Stritter i mot når vi setter han på fanget, er kjapt borte igjen hvis vi tar han vekk fra bordet og legger han en annen plass osv. Men nå begynte han tydeligvis å bli trøtt også så nå sovnet han:-). Mulig en kombinasjon av trøtthet og det at han ikke fikk lov til å klatre på bordet som utløste utbruddet
Sta gutt du har :p

Sov godt du også

Nå har jeg lagt meg, men vekket vesla da jeg byttet bleie, så jeg ammer. Deretter sove!!!
Håper du fikk sove godt i natt :)

Her kom guttungen inn til meg 10 min etter jeg hadde lagt meg... "Mamma, kan ikke vi ha mamma og Leon kosetid litt nå?" :Heartblue Så da ble vi liggende å kose og prate om alt mellom himmel og jord. Ganske kos igrunn. Tror vi sovnet hånd i hånd også.

Jeg syns den er knallgod.. men nå tar de den vekk da, for som sagt så virker det som der bare er meg som har prøvd og som liker den :P

Den skulle bare lages i ett vist antall sjokolader, så det er derfor den forsvinner igjen..

Er du mentalt omstilt til sommertid da? Uthvilt som om klokka er sju?

Mitt hode har ikke det, nemlig
Min våkner 5-6 tiden. Men siden det er sommertid så våknet hun 7 :) så det gjorde meg ingenting.

Er ikke helt uthvilt, men jeg tok meg en powernap sammen med J :)

Haha I wish :p
Neida, var ute med en venninne, står i baren å skal kjøpe øl, måtte vise leg.
Så sier mannen i baren. "WOW you're old" hahaha :p
Jeg "er jeg eldre enn deg?"
Han "yes"
Haha:P du får ta det som et kompliment at du må vise leg;)

God morgen.

Eller noe sånn

Kroppen min har ikke sommertid inne enda. Feriemodus har den også.

Babyen... Er åpenbart klar for en ny dag etter normale tider for hverdag i sommertid.
God morgen:)
Kroppene her er heller ikke riktig justert:P

Back
Topp