God morgenGod morgen. Her fikk jeg sove til kl 7 idag
. Så nå har vi stelt oss og fått i oss litt frokost
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen. Her fikk jeg sove til kl 7 idag
. Så nå har vi stelt oss og fått i oss litt frokost
![]()
Herlig når det er slikGod morgenher fikk vi også sove til 7
thank you sommertid.
Ikke så mye. Skal på kveldsvakt i ettermiddagJaaveldig digg
Planer for dagen da?
Er du mentalt omstilt til sommertid da? Uthvilt som om klokka er sju?God morgenher fikk vi også sove til 7
thank you sommertid.
Ingen planer. Jeg tror nemlig det blåser for mye i fjellet til å gå på ski.Heihei! Hva skal dere idag da?
![]()
Grei dag det. Blir ala noe det samme her. Grått ute idag. vaske husIngen planer. Jeg tror nemlig det blåser for mye i fjellet til å gå på ski.
Slappe av hjemme, vaske litt klær, inkl noe hun håndvask, kanskje så litt med ungene?
Typisk det der! Mem hvis jeg sovner på sofaen, så sier han "hvprfor går du ikke bare å legger deg?"Haha, kliss lik min mann![]()
Ikke godt i hvert fall...Kan godt være bekkenet ja..
Haha! Skjønner hva du mener. Kvikk lunsj er liksom nr 1 for megTør ikke smake den jeg
Du kødder ikke med kvikklunsj liksom![]()
Hvilken snakkes det om nå? (orker ikke bla tilbake)Haha! Skjønner hva du mener. Kvikk lunsj er liksom nr 1 for megMen denne var seriøst god! Og jeg som vanligvis ikke er fan av sjokolade med tilsatt smak på!
Haha, ja det skulle tatt seg utLillebror kom vist på at han hadde lagt seg uten å drikke kveldsflaska si Hehe
Hei på ddgHeihei! Hva skal dere idag da?
![]()
God bedring til barnaJeg får meg ikke til å rydde.. Løper mellom gråtende barn.. Forkjøla barn sover dårlig..
Kvikk lunsj med blåbærsmak. Er tydeligvis bare jeg i hele verden som liker den!Hvilken snakkes det om nå? (orker ikke bla tilbake)
Håper du har sovet godtYey har kommet meg i seng
Godt med litt hvile før neste vaktHjemme fra kveldsvakt og funnet sengen. Utrolig herlig, kjente både bena og bekkenet hadde godt av å få lagt seg nedpå nå
![]()
Har ikke prøvdKvikk lunsj med blåbærsmak. Er tydeligvis bare jeg i hele verden som liker den!![]()
Hva drev du med da?Så flinke det har vært til å skravle i kveld da, og jeg som ikke har fått vært her![]()