Skravletråd Mars!

Litt tid går det jo men jeg skravler i pause, pp kvelden, på dagtif når jeg er alene osv

I pausa mi må jeg bare spise og så er det påan igjen.. På kveldene prøver jeg men er jo og andre ting jeg må gjøre. Men blir vel enklere når babyen er større :)

Skjønner ikke det er mulig jeg.. Ser jo endel har mange.. Men jeg kunne ikke sitte mer med mobilen føler jeg.. Da rekker jeg jo ikke husarbeid leking mating jobb osv .. Hvordan?
Aktig skravletråd hvor det gikk fort noen (mange) kvelder i uka. Og nedprioritert husarbeid.... jeg er ingen god husmor så her i huset bedrives skippertak

I pausa mi må jeg bare spise og så er det påan igjen.. På kveldene prøver jeg men er jo og andre ting jeg må gjøre. Men blir vel enklere når babyen er større :)

Det spørs hvilke andre ting man prioriterer.... Reelt sett er det nok andre ting jg BURDE prioritert, men jeg sitter nå med pc...

Ingen husmoremne her heller :p

Jeg skulle egentlig ønske jeg var det, og hadde trolig hatt mer glede av om jeg brukte tiden på huset enn skravling. (Selv om skravlingen har gitt meg noen premier da)

Jeg skulle egentlig ønske jeg var det, og hadde trolig hatt mer glede av om jeg brukte tiden på huset enn skravling. (Selv om skravlingen har gitt meg noen premier da)

Ser den.. Jeg er ikke så god på noen av delene :p men kravet blir nådd denne mnd. Telte tråder i sta :D

Hjemme fra kveldsvakt og funnet sengen :-). Utrolig herlig, kjente både bena og bekkenet hadde godt av å få lagt seg nedpå nå:-)

Back
Topp