ÅåhVært veldig koselig jalitt avbrekk i kosen da frøkna hylskrek før hun sovna da.. begynt med det den siste uka.. ikke no gøy
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅåhVært veldig koselig jalitt avbrekk i kosen da frøkna hylskrek før hun sovna da.. begynt med det den siste uka.. ikke no gøy
![]()
Enig!!!Det er nesten det beste med hele pinnekjøtt middagen!!
Da må du jo virkelig ha kunnet det en gang i tiden![]()
Spiser faktisk mye mer kålrabi enn noen annet på tallerkenenEnig!!!
Er glad i å sy jeg ogJada har detdet som var mest pyton var pærlestrikk da
men sliter med å klare å sette meg ned med håndarbeid også. Liker jo godt å brodere, nålbinde og sy men kommer alltid alt for sent i gang
![]()
Kvikk lunsj med blåbærsmak ♡♡♡ Synd de fjerner den nå![]()
Haha samme her!! Er nesten pinnekjøttet som er tilbehøretSpiser faktisk mye mer kålrabi enn noen annet på tallerkenen![]()
Jooo! Du har misforstått noe, for den er jo knallgodDen var jo ikke noe god![]()
Hahaham ja!Haha samme her!! Er nesten pinnekjøttet som er tilbehøret![]()
Er glad i å sy jeg og![]()
Perlestrikk er litt kjedelig i lengdenliker mest mønster og sånt
![]()
Hehe, ja ikke sant! Nammmm♡Hahaham ja!poteten dropper jeg ofte til fordel for kålrabien
![]()
Jooo! Du har misforstått noe, for den er jo knallgodVanlig kvikk lunsj er fortsatt best da, men
He he det er ganske diggEn smule misunnelig..![]()
Dere er rareSpiser faktisk mye mer kålrabi enn noen annet på tallerkenen![]()
Ååh. Jeg fikk lyst på kålrabi. Men kan ikke spise deeet!Hehe, ja ikke sant! Nammmm♡
Syr du klær? SpennendeMen nå må jeg snart få startet med syingen. Skal på marked om 1 mnd og lillebror må ha klær og frøkna må ha noe nytt, samtidig som jeg trenger litt nyttså jadda trur jeg skulle startet for lenge siden Haha
![]()
Hihih du er rarDere er rare
Syr du klær? Spennende![]()
Ehm ei. Pinnekjøttet er jo hovudretten og det besteHihih du er rar![]()