Men kålrabistappe er fantastisk!Ehm ei. Pinnekjøttet er jo hovudretten og det beste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men kålrabistappe er fantastisk!Ehm ei. Pinnekjøttet er jo hovudretten og det beste![]()
Ååh. Viking marked? Kult!Må sy vikingklærne, har ikke råd til å drive å kjøpe det ferdig, og så er det ofte så masse dill dall på de klærne man som regel får kjøpt og det liker jeg ikke![]()
Pinnekjøttet også å det er det jeg vil haMen kålrabistappe er fantastisk!
Sant. Pinnekjøtt er nydelig. Jeg har bare en ting for kålrabistappePinnekjøttet også å det er det jeg vil ha![]()
Haha, godt han viser at han setter pris på degTakk takk![]()
Faktisk så er lillebror en reser til å klappe meg på skuldra. Når jeg bærer han så klapper han meg titt og stadig på skuldra mens han gliserregner med at det er hans måte å si at jeg gjør en kjempe jobb
![]()
Ha ha jaja da kan vi dele middag. Du får stappen , jeg får kjøttetSant. Pinnekjøtt er nydelig. Jeg har bare en ting for kålrabistappe![]()
Hører du sier detDen er helt fin den
God ide!!Kinooo!
Takk det skal viDere også![]()
Pga?Ååh. Jeg fikk lyst på kålrabi. Men kan ikke spise deeet!
Haha, godt han viser at han setter pris på deggutten sin det
![]()
Juhu! 1 stykk fornøyd Camilla her!Ha ha jaja da kan vi dele middag. Du får stappen , jeg får kjøttet
Det kan de ikke si nei tilGod ide!!![]()
Så gøyJa reiser på markeder![]()
Går på ketolyse kur. (Lavkarbo)Pga?
Kom hvor?!Ronja kom aldri!!
Ditt hus finner jeg jo ikkeNei ikke her heller og hun har ganske så kort vei til meg![]()
Nope, vært på jobb jegRonja har virkelig skravlet disse dagene hvor jeg har vært på hytta ser jeg